دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

در این مقاله قصد داریم مختصر توضیحی در مورد پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی که در صنایع روشنایی و برقی کاربرد دارد خدمت دوستان عزیز تقدیم نماییم.

این دسته از پروفیل ها که در دسته بندی تحت عنوان” پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی ” طبقه بندی میشوند همانطور که از نامشان مشخص است به عنوان پروفیل آلومینیومی رادیاتور سیستم های روشنایی وبرقی کاربرد دارد.تنوع نوع و طرح های پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی به قدری زیاد است که چه بسا هر روز ما با طرح های جدید تر و کاربردی تر روبرو میشویم که هریک با هدفی خاص و تامین جنبه هایی متفاوت طراحی شده اند.

به طور کلی هدف از ساخت پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی ، انتقال حرارت ایجاد شده توسط سیستم های برقی و روشنایی مانند انواع چراغ های ال ای دی و ای ام دی به بیرون و ممانعت از گرم شدن بیش از حد سیستم برقی میباشد. فلز آلومینیوم به جهت برخورداری از ویژگی هدایت گرمایی بالا، بهترین کاربرد را در ساخت پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی دارا میباشد و با توجه به ویژگی شکل پذیری و قابلیت اکسترود آن، چه بسا فلز دیگری به پای این فلز گران بها نخواهد رسید.

در طراحی پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی  هم مانند سایر پروفیل ها، پارامترهای بسیار مهمی نقش آفرینی میکنند و توجه به محل قرار گیری فیبر نوری و همچنین محل اتصال فیبر نوری به کف آلومینیومی بسیار مهم است. برخی دوستان و همکاران در تولید پروفیل آلومینیومی هیت سینگ و اس ام دی ، از مواد درجه دو استفاده میکنند که البته استثناٌ در این صنعت مشکل آنچنانی ایجاد نمیکند ولیکن در صورتی که نیاز به عملیات آنودایزینگ داشته باشد مسلما کیفیت سطح خوبی نخواهد داشت و آنچه ما در هر محصولی توصیه میکنیم استفاده از مواد اولیه درجه یک ( فابریک 6063 ) میباشد.

برخی پروفیل های موجود را در لینک پیوست میتوانید ملاحظه بفرمایید. ??????

لینک چراغ های ال ای دی و اس ام دی
لینک انواع هیت سینک آلومینیومی

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 10 =

اینستاگرام دیجی آلوم