درباره دیجی آلوم

Shape

دیـــجی‌آلــــــوم

ثبات کیفیت، رمز پایداری تولید و فروش

اگر بخواهیم درباره دیجی آلوم بگوییم، دیجی آلوم (دفتر مهندسی آلوپای)، بزرگترین بانک اطلاعات پروفیلهای آلومینیوم و مقاطع خاص صنعتی با بیش از ۸۰۰۰ مقطع آلومینیوم اختصاصی و عمومی، بالاترین میزان تنوع و انتخاب را برای صنعتگران محترم به ارمغان آورده است.

ما مفتخر هستیم که برای رسیدن به اهداف خود بهترین کادر فنی و مهندسی را در اختیار داریم که دغدغه اصلی آنها خدمت‌رسانی درست و رضایت بخش برای مشتریان می باشد.

درباره دیجی آلوم

اهداف دیجی آلوم

دیجی آلوم زیر مجموعه‌ دفتر مهندسی آلوپای و شرکت پایدار فلز ویرا ، با بیش از ده سال تجربه در تولید و طراحی انواع پروفیل های آلومینوم و مقاطع صنعتی یکی از مجموعه‌های با انگیزه و متخصص در بازار پروفیلهای آلومینیومی می‌باشد که هدف خود را تبدیل شدن به یک شریک تجاری مهم و قابل اعتماد در نظر گرفته است.

این مجموعه بزرگ تولیدی و بازرگانی بعنوان یک شرکت قابل اطمینان و انعطاف پذیر در زمینه خدمات قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم همواره تلاش کرده با استفاده از روشهای سازگار با محیط زیست و همراه با مسئولیت اجتماعی در راستای حفظ محیط زیست نیز قدم بردارد.

ارتباط مؤثر و رضایت بخش ما (همراه با نیازسنجی دقیق) و مشتریان، از هر چیز دیگری برای این مجموعه مهمتر است. دیجی آلوم به لطف روحیه تیمی عالی و حرفه‌ای، آموزشهای داخلی و خارجی پرسنل و متخصصین، همچنین سرمایه گذاری مداوم در زمینه تجهیز با بهترین ماشین آلات، قادر است برای تمامی کاربردهای آلومینیوم، راه حلی بهینه و روش تولیدی خاص ارائه دهد.

کیفیت محصولات تولیدی

کیفیت به معنای تمامی ویژگیهای یک واحد صنعتی و تجاری که بیان کننده ظرفیت آن واحد برای برآورده سازی نیازهای بدیهی و بیان شده مشتریان است سرلوحه کار ماست.

از نظر دیجی آلوم، کیفیت به معنای عمل کردن مطابق با نیازمندیها و مطالبات مشتریان و حتی در صورت امکان، داشتن عملکردی فراتر از آنهاست. بنابراین، کیفیت خوب فقط برای محصول یا خدمات ارائه شده به کار نمی‌رود بلکه به طور مثال کیفیت کاری برای برقراری ارتباطات صحیح و اصولی داخلی و خارجی با مشتریان، عمل کردن به تعهدات ذکر شده و ارسال به موقع سفارشات و عقب نماندن مشتریان از پروژه‌های خود نیز در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه دیجی آلوم در این زمینه سابقه ده ساله دارد و به طور کامل پروفیلهای آلومینیومی را می شناسد، ادعا می‌کنیم که تمامی انتظارات مشتریان را به خوبی می‌فهمیم و حتی می‌توانیم فراتر از آنها نیز عمل کنیم.

استانداردهای کاری و گواهینامه‌ها

معمولاً برای اینکه مطمئن باشیم درجه تحمل پروفیلهای آلومینیومی در سطح قابل قبولی قرار دارد، از استانداردهای زیر کمک می‌گیریم:

  • EN 755-9: آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیومی – میله و تیرچه اکسترود شده، قوطی و پروفیل – بخش 9: پروفیل ها، تعیین مقاومت برحسب ابعاد و فرم.
  • EN 12020-2: در رابطه با آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیومی – پروفیلهای اکسترود شده با دقت بالا با آلیاژهای EN AW-6060 و EN AW-6063 – بخش 2: تعیین مقاومت برحسب ابعاد و فرم.

ضمناً تمامی فعالیتهای شرکت دیجی آلوم براساس گواهینامه‌های بین المللی ISO 9001، ISO 14001 و OHSAS 18001 هستند.

1
    1
    سبد خرید شما
    پروفیل چراغ خطی 6 سانت بدون لبه روکار
    پروفیل چراغ خطی 6 سانت بدون لبه روکار (متر)
    50 X 300/000 تومان = 15/000/000 تومان
    اینستاگرام دیجی آلوم