دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

قیمت پروفیل آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

قیمت پروفیل آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

یکی از سوالات مهم و اساسی در طراحی یک مقطع آلومینیوم قیمت تمام شده پروفیل یا به عبارتی قیمت پروفیل آلومینیوم میباشد. بدون شک یکی از بزرگترین اشتباهات مشتریان در مورد مقاطع آلومینیوم درخواست قیمت پروفیل آلومینیوم بدون در ظر گرفتن ابعاد پروفیل آلومینیوم و همچنین تلرانس های تولید آن مقطع آلومینیوم می باشد.

محاسبه قیمت پروفیل آلومینیوم :

در محاسبه قیمت پروفیل آلومینیوم وابسته به عملیات هایی که بر روی پروفیل انجام می شود قیمت میتواند بسیار متغیر باشد. به طور کلی اگر در نظر داشته باشیم که قالب اکستروژن مقطع مورد نظر موجود است و نیازی به ساخت قالب اکستروژن نیست (ساخت قالب اکستروژن اختصاصی و صنعتی از خدمات گروه صنعتی دیجی آلوم میباشد)، مواردی که قیمت پروفیل آلومینیوم را تشکیل می دهد به شرح زیر هستند:

  1. قیمت بیلت آلومینیوم
  2. قیمت و اجرت اکسترود پروفیل
  3. قیمت و اجرت انجام عملیات حرارتی
  4. 1. در صورت نیاز به خدمات آندایزینگ: قیمت و اجرت خدمات قبل از آندایزینگ شامل پولیشینگ، براشینگ، گریدینگ
    قیمت و اجرت خدمات آندایزینگ (برای طیف رنگ های متفاوت قیمت متفاوت محاسبه می گردد)
  5. در صورت نیاز به خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک ( رنگ های متعارف قیمت یکسان دارند ولی رنگ های خاص دارای قیمت های متفاوت هستند)
  6. برش کاری به صورت 90 درجه و فارسی بر
  7. خدمات پانچ و ماشین کاری و قلاویز کاری

هر یک از موارد فوق وابسته به قیمت بیلت آلومینیوم در هر برهه از رمان متفاوت خواهند بود و در حالی که خو بیلت آلومینیوم وابسته به قیمت شمش آلومینیوم می باشد که بسته به عرضه در بورس کالا قیمت های متفاوتی عرضه می شود و بازار متلاطمی دارد.

ابعاد و قیمت پروفیل آلومینیوم :

نکته ایی که در این بحث به آن پرداخته نشده است نوع و ابعاد مقطع پروفیل می باشد. اگر مقطع بسیار کوچک باشد و همچنین  در نقطه مقابل اگر مقطع خیلی بزرگ باشد هزینه تولید متفاوت محاسبه می شود. شاید برای شما عجیب باشد ولی در تولید پروفیل آلومینیوم ملاک و مبنا میزان و راندمان تولید در 8 ساعت کاری می باشد و در مقاطع خیلی کوچک و مقاطع خیلی بزرگ این مهم دچار مشکل شده و همین دلیلی می شود برای افزایش قیمت که گاهی تا نزدیک 5 برابر حالت عادی یک پروفیل محاسبه میگردد.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =

اینستاگرام دیجی آلوم