دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

قیمت درب و پنجره دوجداره

نوشته شده توسط تیم محتوا

قیمت درب و پنجره دوجداره

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

به طور کلی قیمت درب و پنجره دوجداره با توجه به تنوع در نوع پروفیل و اندازه پنجره ها و درب ها و یراق آلات مورد نیاز آن قابل اعلام نیست و تنها در صورت دانستن ابعاد کامل درب و پنجره میتوان به جزییات قیمت گذاری پرداخت. همانطور که اشاره شد در قیمت درب و پنجره دوجداره تعداد بازشوها و همچنین تعداد یراق آلات مصرفی و نوع و کیفیت یراق آلات مصرفی در این قیمت موثر هستند. پس به طور کلی سه آیتم نوع پروفیل مصرفی، تعداد بازشو ها و ابعاد و نوع یراق آلات مصرفی را در قیمت گذاری در نظر بگیرید.

 

شاید بتوان آنچه که در بالا اشاره شد با ذکر مثالی توضیح داد:
در نظر بگیرید نیاز شما دریافت قیمت درب و پنجره دوجداره برای 2 مورد پنجره میباشد که یکی از آن موارد پنجره تک لنگه ثابت با ابعاد 1*1 است که در محاسبه ابعاد معادل یک متر مربع است و روشن است که 4 متر پروفیل مورد مصرف است. اما پنجره دوم شما همین ابعاد 1*1 اشت اما دو لنگه بازشو دارد. در محاسبه طول پروفیل مصرفی مشاهده میفرمایید که 11 متر پروفیل مورد نیاز است و همچنین 4 عدد لولا با یراق آلات مربوطه که این یراق آلات نیز تنوع بسیاری دارند.
پس به راحتی میشود به این نتیجه رسید که رسیدن به قیمت درب و پنجره دوجداره با دقت 100% تنها زمانی ممکن است که شما نقشه های کامل اجرایی را داشته باشید و بتوانید آنچه مورد نیاز است با دقت کامل بررسی و آنالیز نمایید.

در ساخت پنجره دوجداره ، مورد بسیار موثر در قیمت گذاری نوع پروفیل مصرفی میباشد. کیفیت مواد اولیه ، نوع مقطع و طراحی مقطع و همچنین اتصالات مرتبط با پروفیل مورد استفاده در قیمت درب و پنجره دوجداره نقش بسیار موثری دارند.

برای سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

اینستاگرام دیجی آلوم