دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

تولید کننده آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

تولید کننده آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

تولید آلومینیوم توسط شرکتهای بزرگی مانند شرکت آلومینیوم المهدی ، ایرالکو و … انجام میشود. این شرکتها به عنوان تولید کننده آلومینیوم ، مواد خام آلومینیوم را در اختیار تولید کنندگان پروفیل آلومینیومی قرار می دهند تا محصولات آلومینیومی متنوعی ساخته شود . تولید کننده پروفیل آلومینیوم این مواد خام را با دستگاه های مخصوص (پرس اکستروژن) در کارخانه با توجه به نیاز بازار و مشتریان در تناژ بالا تولید می کنند . پروفیل آلومینیوم در تمام مقاطع مانند: انواع نبشی ها ، پروفیل شیار دار مهندسی ، هیت سینک ، لوور ، قوطی ،  وال واشر و … در تعدا بالا ساخته و وارد بازار می شود . آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر دما و خوردگی دارد همچنین ضد زنگ است و در رطوبت واکنش نشان نمی دهد این دلایل باعث شده تا یکی از پر مصرفترین فلز بعد از آهن باشد .

ویژگی های آلومینیوم :

وزن سبک ، هزینه حمل و نقل آلومینیوم نسبت به فولاد خیلی کمتر است . استحکام پروفیل آلومینیوم نسبت به وزن کم، زیاد است همین امر باعث شده تا در صنایع خودرو سازی، هواپیما سازی کاربرد داشته باشد . محصولات آلومینیوم قابلیت انعطاف پذیری و ارتجاعی دارد ، با توجه به خواسته مشتری در اشکال مختلف ساخته میشود و به راحتی به شکل اولیه خود برمی گردد.

روش کار تولید کننده آلومینیوم :

آلومینیوم جزء سومین فلز است که در طبیعت ، در پوسته زمین فراوان یافت میشود. تولید آلومینیوم به دو روش اولیه و ثانویه انجام میشود .

اولیه : از مواد اولیه یعنی از سنگ معدن بوکسیت استفاده می شود اول آلومینیوم اکسید است .

ثانویه : در این مرحله از ضایعات آلومینیوم که توسط صنایع مختلف تولید می شود  استفاده میکنند و در واقع نوعی بازیافت آلومینیوم است که به روش های مختلف بازیافت می شود ولیکن کیفیت محصول تولیدی از سنگ معدن بوکسیت را ندارد.

 

حهت استعلام قیمت و ارسال نقشه با تلگرام واحد فنی در تماس باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

اینستاگرام دیجی آلوم