دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

چهارچوب فریم لس

نوشته شده توسط تیم محتوا

فهرست مطالب

چهارچوب فریم لس از ما، درب فریم لس از شما …

درب فریم لس دیجی آلوم یک روش سیستمی مدرن و نوآورانه برای نصب در درب های داخلی و درب سرویسی و با کمی تغییرات برای درب های ورودی می باشد. در مدل درب چهارجوب فریم لس ، درب کاملا همسطح و در بین دیوار جداکننده پنهان است، بدون اینکه فریم در فریم لس قابل مشاهده باشد. به طور کلی در های فریم لس و چهارچوب مخفی در انواع دیوارهایی چون دیوار کناف یا گچ سنتی، با ضخامت ها و متریال های مختلف جا ساز و پنهان می شوند به طوری که از بیرون درب فریم لس هیچ قاب و چهارچوبی دیده نمی شود.

چهارچوب فریم لس 

اجزاء تشکیل دهنده درب فریم لس:

  1. جزء اصلی سیستم درب چهارچوب فریم لس کلاف آن است که از پروفیل های آلومینیومی تشکیل شده است.
  2. براکت ها و قطعات نصب از جنس ورق آهن
  3. لولا مخفی توکار که قالباً از جنس زاماک می باشد
  4. درب چوبی
  5. دستگیره که می تواند خیلی متنوع باشد.
  6. قفل اختصاصی که قالباً از قفل مگنتی استفاده می شود.

تاثیر درب فریم لس و چهارچوب فریم لس در معماری:

در این طرح از درب، بر خلاف درهای فریم دار و قاب دار که در بعضی طراحی ها جذاب به نظر می رسد پانل درب کاملاً مسطح است و در همان صفحه و همسطح دیوار قرار می گیرد. در این طراحی نتیجه کار یک درب تقریبا نامرئی است که هیچ تزئینی یا پوششی ندارد. طراحی مدرنی که در تلفیق با فریم های پارتیشن شیشه ایی و همچنین در طراحی های جدید بسیار جذاب شده است و معماران و طراحان زیادی در ایران به دنبال آن هستند.

پروژه های با درهای چهارچوب مخفی یا فریم لس (Total Hide) مورد تقاضای بسیاری از سازندگان و معماران و دکوراتورهای داخلی شده است. آنها جویای جدید طرین طرح ها هستند و این نوع درب، بهترین راه حل برای ایجاد فضاهای تمیز و مدرن است. درب های فریملس در خانه هایی که می خواهند فضایی مدرن، آوانگارد و با دقت بیشتری ایجاد کنند، در موسسات و ادارات، گالری ها، سطوح بزرگ و هر جا که بخواهیم استفاده از درب های معمولی را متمایز کنیم نصب می شود.

طراحی عالی برای…

با طراحی ساده و سبک، درها با چهارچوب مخفی برای هر دکوراسیون مدرنی عالی هستند و جلوه ای مدرن به طراحی شما می بخشند. مدرن و منحصر به فرد، این درب ها به شما این امکان را می دهند که سبکی مدرن و بی زمان ایجاد کنید.

فرقی نمی‌کند سبکی مینیمال، شیک و صنعتی با روکش سفید یا مشکی انتخاب کرده‌اید، یا تزئینات چوبی انتخاب کرده‌اید، گزینه‌ی درهای بدون فریم کاملاً با سلیقه شما سازگار هستند. با چهارچوب فریم لس قاب درب داخلی خود را برای محصولی منحصربفرد تر سفارشی کنید.

  •  

چهارچوب فریم لس چگونه ساخته می شود؟

قاب درب چهارچوب مخفی یا درب بدون فریم به گونه ای ساخته شده است که از طریق براکت نصب قابل اتصال به دیوار خشک باشد. منظور از دیوار خشک، عدم استفاده ملات برای مستحکم کردن فریم درب می باشد. در این روش ابتدا با در نظر گرفتن ابعاد پروفیل آلومینیوم، ساب فریم در داخل دیوار جا نمایی می شود و پس از پایان 90 درصدی نازک کاری، کلاف در فریم لس بر روی ساب فریم آهنی توسط براکت F نصب می شود.

نصب چهارچوب فریم لس 

انوع لولا در در چهارچوب فریم لس:

در ساخت در فریم لس به لولای نیاز دارید که به سمت بیرون نیاید. این لولاها را معمولاً  در بازار با عنوان لولاهای پنهان یا لولاهای مخفی می نامند. به طور کلی تنوع خیلی زیادی در بازار وجود دارد اما ما با توجه با قابلیت های رگلاژ به لولاهای اتلاو ایتالیایی OTLAV اعتماد داریم.

رنگ آمیزی و نصب چهارچوب فریم لس :

شاید کمی خنده دار باشد اما در پروسه ساخت و اجرای چهارچوب مخفی درب های فریم لس مطمئن شوید که بهترین نقاشی را که می توانید پیدا کنید استخدام کنید. به عبارتی دیگر، آخرین نفر در کار باید بهترین و دقیق ترین فرد باشد. در نصب درب های بدون فریم نیز این امر صادق است. اگر تیم اجرای دیوار و نقاش شما حرفه ای باشند و در کار خود عالی باشند، یک درب فریم لس خواهید داشت که برجسته به نظر می رسد.

ما در سیستم درب چهارچوب فریم لس خود چندین مزیت را ارائه می دهیم:

  • ما از بهترین مواد با کیفیت درجه یک در پروفیل های آلومینیوم همراه با رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می کنیم تا از خوردگی یا اکسیداسیون ناشی از ملات دیوار جلوگیری کنیم.
  • با توجه به طرح های پروفیل موجود ما، ما با ابعاد دهانه شما، هم از نظر ارتفاع و هم از نظر عرض، و با سبک و ضخامت دیوار جداکننده پروفیل و کلاف فریم لس مورد نیاز شما را ارائه می دهیم.
  • با توجه به مواد اولیه استاندارد مورد استفاده در پروفیل های آلومینیوم، در صورت انتخاب لولایی استاندارد، عملکرد در فریم لس برای سالها به قوت خود باقی خواهد ماند.
  • کیفیت رنگ الکترواستاتیک که قالباً رنگ سفید سوپر مات هستند کلاف های ما را نظر زیبایی شناسی منحصر به فرد کرده اند.

انواع چهارچوب فریم لس:

اینکه چه گزینه هایی را برای درب سازان و طراحان ایجاد می کنیم از توانمندی های واحد R&D شرکت پایدار فلز ویرا-دیجی آلوم است.

در حال حاضر سه طرح برای کلاف در فریم لس موجود است که دو طرح برای عرض 55 میلیمتر و یک طرح برای درب های 63 میلیمتر است. البته بیش از 5 طرح دیگر در دست طراحی و ساخت است که تا پایان سال 1402 رونمایی می شود.
البته در مورد انواع درب شامل چوبی و … هم متریال مختلفی استفاده میشود که شما را دعوت به خواندن مطلب “درب فریم لس” می کنیم.

مزایای سیستم های درب چهارچوب فریم لس دیجی آلوم:

  • در این سیستم درهای رنگ آمیزی شده از نظر رنگ و طرح می توانند به طور کامل با دیوارها یکپارچه شوند.
  • ب توجه به ظرافت پروفیل آلومینیوم، باعث می شود که فضای بیشتری به ما بدهد.
  • در این سیستم لولاها در داخل درب پنهان شده است و این لولاها هرگز دیده نمی شوند.
  • از نظر بصری، فضاها وسیع تر به نظر می آید.
  • از منظر زیبایی شناختی، تطبیق پذیری زیادی ایجاد می کنند و می‌توانیم آن‌ها را با همان نوع پوشش‌های دیواری ادغام کنیم یا محیط را با دیگر مناظر و دکوراسیون‌های مینیمالیستی شخصی‌سازی کنیم.
  • برای درب داخلی هتل و حتی گزینه بسیار مناسبی برای درب مراکز آموزشی هستند.
  • قاب های فلزی و تمام فریم های درب در دیوار پنهان می مانند.
  • درب های چهارچوب فریم لس، برای ایجاد یک ورودی همگن به یک اتاق یا راهرو طراحی شده اند. آنها بهترین عنصر برای دادن همگنی بیشتر به فضا هستند.
  • این درب با چهارچوب مخفی بر روی ساب فریم به راحتی به وسیله سیستم های براکت نصب ثابت می شوند.
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • نظافت و نگهداری آسان چهارچوب فریم لس به سبب استفاده از مواد رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم.
  • نصب آسان
  • تطبیق پذیری برای فضاهای مختلف با کاربری های مختلف.
  • نصب آسان در ساخت و ساز جدید و بازسازی.
  • ماندگاری طولانی
  • دوام عالی به سبب استفاده از کیفیت بالا
  • از آنجایی که چهارچوب فریم لس کاملاً از دید پنهان است، نتیجه نهایی مینیمالیستی و ساده و واقعا خیره کننده است. شیک و ساده است و با هر دکوری کاملاً کار می کند، بدون هیچ نقص و هیچ اثری از چارچوب درهای داخلی.
  • ابعاد درب سفارشی، یکی دیگر از نقاط قوت چهارجوب فریم لس دیجی آلوم است که به آن اجازه می دهد از سایر گزینه های مشابه موجود در بازار متمایز شود. دیجی آلوم ابعاد سفارشی فریم های درب های داخلی، نوع بازشو، موقعیت لولاها و جای قفل را گرفته و آنها را دقیقاً با مشخصات درب شما تطبیق داده و کلاف را به شما تحویل می دهد.
  • هر در فریم لس به طور خاص با توجه به ابعاد دقیق مورد نیاز شما ساخته می شود. از درهای با اندازه استاندارد گرفته تا درهای بدون سر که از کف تا سقف می روند، ما طیف گسترده ای از راه ها را برای سفارشی کردن انتخاب شما ارائه می دهیم.
  • ما بهترین لوازم جانبی موجود در بازار از جمله قفل و لولا و … را ارائه می دهیم و مطمئن هستیم که کالای مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. نه تنها می توانید طرح درب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، بلکه می توانید آن را به صورت سفارشی با لوازم جانبی مورد علاقه خود نیز تهیه کنید.
  • چهارچوب فریم لس یک محصول ایده آل برای افراد و متخصصان حرفه ای مانند معماران، طراحان و پیمانکاران است. دیدن همه جوانب کالا و هم نصب آسان.
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

اینستاگرام دیجی آلوم