دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل قوطی آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل قوطی آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل قوطی آلومینیومی یکی از مقاطع عمومی و پر مصرف در اغلب صنایع از جمله صنایع کشاورزی ، صنایع ساختمانی و .. میباشد. قصد داریم در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم به بررسی پروفیل قوطی آلومینیوم بپردازیم پیشنهاد میکنیم همراه دیجی آلوم باشید.

ابعاد قوطی آلومینیومی

دیجی آلوم عرضه کننده قوطی های آلومینیومی در ابعاد و ضخامت های مختلف میباشد. از کاربردی ترین ابعاد قوطی های آلومینیومی میتوان به قوطی آلومینیومی 55*35 و قوطی آلومینیومی 35*35 اشاره کرد. (واحد به میلیمتر است)

 شما در دیجی آلوم امکان سفارش قوطی آلومینیومی در هر ابعاد و اندازه ای را داشته و در صورت خاص بودن ابعاد مورد نظر شما ، امکان ساخت قالب اکستروژن و تولید قوطی آلومینیوم در ابعاد خواسته شده وجود خواهد داشت.

کیفیت پروفیل قوطی آلومینیوم

پروفیل های آلومینیومی موجود در دیجی آلوم از جمله قوطی های آلومینومی در دو کیفیت قابل ارائه هستند.

  • پروفیل قوطی آلومینیوم تولید شده با بیلت آلومینیومی درجه یک با سختی بالا
  • پروفیل قوطی آلومینیوم تولید شده با بیلت آلومینیومی درجه دو بدون سختی

شما میتوانید بر اساس نیاز هر یک از کیفیت های بالا را انتخاب کرده و با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان مقطع مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت درخواستی سفارش داده و تهیه کنید.

پروفیل قوطی آلومینیوم رنگی

شما در دیجی آلوم امکان سفارش پروفیل قوطی آلومینیوم را در انواع رنگ ها خواهید داشت. قوطی های آلومینیومی رنگی موجود در دیجی آلوم با بالاترین کیفیت رنگ و بوسیله متخصصان خبره در این زمینه رنگ آمیزی و به بازار عرضه میشوند. همچنین شما امکان سفارش قوطی آلومینیوم در رنگ های با سطح مات و رنگ هایی با ایجاد سطح براق را خواهید داشت.

آنودایز پروفیل قوطی آلومینیوم

در دیجی آلوم امکان انجام خدمات آنودایزینگ حرفه ای بر روی قوطی آلومینیومی بدون هیچ گونه خط و خش ، در انواع آنودایز مات و براق و در رنگ های آنودایز نقره ای ، طلایی ، آنودایز شامپاینی و .. وجود دارد.

خدمات برشکاری ،ماشین کاری و سوراخ کاری پروفیل قوطی آلومینیومی

دیجی آلوم با داشتن ماشین آلات حرفه ای و نیروهای متخصص ، انواع خدمات برشکاری پروفیل های آلومینیومی توسط دستگاه برش CNC  ، انجام خدمات ماشین کاری و سوراخ کاری پروفیل های آلومینیومی با توجه به نیاز مشتری و نوع خدمات خواسته شده توسط مشتری را در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت ارائه خواهد داد.

قیمت روز پروفیل قوطی آلومینیوم

همکاران و مشاوران فروش ما در دیجی آلوم همواره در سریع ترین زمان قیمت قوطی آلومینیوم و هر نوع پروفیل آلومینیومی دیگر را با توجه به مقدار ، ابعاد و نوع خدمات درخواستی در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

در خرید پروفیل قوطی آلومینیومی حتما به این نکات توجه کنید که :

نوع آلیاژ و بیلت بکار رفته در ساخت پروفیل قوطی آلومینیومی ، به دلیل داشتن تاثیر مستقیم بر کیفیت نهایی پروفیل آلومینیومی تولید شده ، در قیمت و هزینه های اجرایی آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

برای خرید قوطی آلومینیومی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

برای برقراری ارتباط میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام اقدام نمایید

و یا بصورت آنلاین از سایت دیجی آلوم توسط لینک زیر خرید قوطی آلومینیومی در ابعاد مورد نظر خود را انجام دهید :

جهت خرید قوطی آلومینیومی کلیک نمایید

در صورت عدم وجود ابعاد درخواستی شما در لیست محصولات سایت دیجی آلوم با مشاوران فروش آنلاین ما تماس بگیرید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =

اینستاگرام دیجی آلوم