دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

قیمت گذاری پنجره های آلومینیومی

نوشته شده توسط تیم محتوا

قیمت گذاری پنجره های آلومینیومی

فهرست مطالب

1.9/5 - (77 امتیاز)

قیمت گذاری پنجره های آلومینیومی

قیمت گذاری پنجره های آلومینیومی با در نظر گرفتن موارد گوناگون انجام میشود، در این مقاله به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

عوامل موثر درتعیین قیمت :

کیفیت و مرغوبیت مواد مصرفی برای ساخت هر محصول ، بدون شک اولین پارامتربرای تعیین قیمت محصول مورد نظراست.کیفیت مواد به کار رفته در تولید پروفیل و یراق آلات ،همینطور طرح و حالت بازشوی پنجره ، نوع و تکنیک رنگ آمیزی و…..عوامل موثر درقیمت گذاری پنجره های آلومینیومی می باشد.

  • درقیمت گذاری پنجره های آلومینیومی،هرچه آلیاژمورد استفاده مرغوبتر و از کیفیت مناسب تری برخوردار باشد، قیمت پنجره بالاتر خواهد بود.
  • نوع و کیفیت یراق آلات و اتصالات مصرف شده در تولید هریک از انواع پنجره های آلومینیومی فاکتور تاثیر گذار دیگر بر قیمت پنجره است. مثل دستگیره ، لولا ،غلتک و….
  • نوع و کیفیت شیشه مورد استفاده درپنجره ها در تعیین قیمت موثر است ، مثلا قیمت شیشه های دو یا سه جداره از تک جداره بیشتر است.
  • پنجره های آلومینیومی درتنوع طرح وبازشوی متفاوت مثل انواع ثابت، کشویی، لولایی و… تولید می شود، هریک از این انواع بر اساس طرح و یراق آلات مصرفی قیمت متفاوتی دارد بعضی گرانتر و بعضی ارزانتر است.
  •  قیمت پنجره ها بر اساس تکنیک مورد استفاده برای رنگ آمیزی آن متفاوت است. رنگ آمیزی پنجره آلومینیومی با دو تکنیک پودری و یا آنودایز انجام میگیرد که با توجه به کیفیت اجرای عملیات قیمت متفاوت خواهد بود.
  • پنجره های آلومینیومی در دو نوع نرمال و ترمال بریک تولید می شود که نوع ترمال بریک آن گرانتر است ، قیمت انواع ترمال بریک هم بر اساس کیفیت اجرا و عایق مورد استفاده تعیین میشود.

نحوه محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی:

قیمت پروفیل پنجره آلومینیومی بر حسب وزن در متر مربع محاسبه میشود. در مجموع همانطور که گفته شد وزن یک متر مربع پروفیل با توجه به کیفیت پروفیل و همینطور ضخامت پروفیل تعیین میشود. وزن پروفیل به طور مجزا از وزن یراق و اتصالات و شیشه و…مورد محاسبه قرار میگیرد.

وزن یک متر مربع پنجره آلومینیومی:

وزن یک متر مربع پنجره آلومینیومی بر اساس نوع آلیاژ پروفیل ومیزان ضخامت جداره های پروفیل محاسبه می شود.وزن قسمتهای دیگر پنجره مثل یراق آلات ،شیشه و لاستیک های آب بندی به صورت مجزا محاسبه میشود.بر اساس نوع آلیاژ ، طرح پروفیل و ضخامت پروفیل وزن هر متر طول آن مشخص می شود.

بنابراین نوع پروفیل و طرح و نوع بازشوی پنجره بر وزن یک متر مربع پنجره آلومینیومی نقش تعیین کننده دارد.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

اینستاگرام دیجی آلوم