دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

قیمت بیلت آلومینیوم و سهم ضایعات آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

بیلت و ضایعات آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

به دلیل اینکه امسال قیمت بیلت آلومینیوم بالا رفت و همینطور تقاضای مصرف کنندگان برای خرید بیلت آلومینیوم بیشتر شده، بازار آلومینیوم روز به روز گرمتر می شود. یکی از پر مصرف کننده ترین های کشور های آلومینیوم ،روسیه می باشد و در تلاش برای وارد کردن ضایعات آلومینیومی از امریکا می باشد و این معاملات که اخیرا بین روسیه و امریکا در حال انجام است بسیار بی سابقه و دور از ذهن بوده است.
هند نیز مانند روسیه یکی دیگر از پر مصرف ترین ها به شمار می رود. یکی از مهمترین عوامل بالا رفتن تقاضای ضایعات آلومینیوم در هند که افزایشی 80 درصدی داشته به دلیل افزایش تولید خودرو در این کشور است. هند در هر سال حدود 800.000 تن ضایعات آلومینیوم وارد کشورش می کند که این مقدار برابر است با 67 درصد از کل بازار هند.
این موارد باعث این شد که هند برای اینکه ضایعات آلومینیومی را بازیافت کند در بازار داخلی این کشور سرمایه گذاری گسترده ای شود. و توقع این می رود که تولیدات خودرو در این کشور 2 برابر شود و به این دلیل هند می خواهد واردات ضایعات را به کشورش کاهش دهد و خودش تولید کننده باشد.
امریکا در سال های اخیر یکی از بزرگترین صادر کننده های ضایعات آلومینیومی است که که حجم بالایی را در این سال ها به چین صادر کرده و بخش عمده ای نیز به هند صادر شده است.با بررسی های دقیق تر مشخص شد واردات ضایعات آلومینیومی به چین 53 درصد و این واردات به هند 5 درصد از امریکا می باشد و توقع آن می رود که هند حجم این واردات را از 5 درصد افزایش دهد و اینکه روسیه 0.2 درصد قراضه از امریکا وارد کرده است.
در بین کشور های آسیایی بغیر از چین توقع می رود که بازار قراضه ها و ضایعات آلومینیوم رو به رشد است و مبلغ ضایعات روز به روز افزایش بیابد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

اینستاگرام دیجی آلوم