دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

گروه صنعتی دیجی آلوم با استفاده و در جهت رفع بحران نبود یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل در مورد فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم در سال 96 دست به راه اندازی وب سایت دیجی آلوم با هدف فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم زد.

دسترسی گروه صنعتی دیجی آلوم به بیش از 10 هزار  قالب و مقطع آلومینیوم موجود در 30 شرکت مرتبط با تولید و اکسترود انواع پروفیل های آلومینیومی،  این بانک اطلاعاتی مرتبط با صنعت  آلومینیوم را بسیار کامل و کاربردی کرده و به طور تجربی در بیش از 80 درصد موارد پاسخگوی نیاز مشتریان و صنعتگرانی که به دنبال مقاطع خاص هستند می باشد.

اگرچه امکان ساخت قالب اکستروژن هم در مورد مقاطع خاص و مقاطع جدید مورد نیاز صنعتگران در گروه صنعتی دیجی آلوم مهیا است ولیکن هدف بانک اطلاعات مقاطع اکستروژن دسترسی به مقاطع سایر شرکت ها و فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم می باشد.

دوستان و مشتریان و صنعتگران میتوانند با مراجعه به دسته بندی ها در گروه پروفیل های عمومی و گروه پروفیل های صنعتی (اختصاصی) به کلیه مقاطع موجود در گروه صنعتی دیجی آلوم دسترسی پیدا کرده و امکان خرید و فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم برای آنها مهیا می باشد.

 

در صورت نیاز به مذاکره در مورد مقاطع خاص با ما در تماس باشید.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

اینستاگرام دیجی آلوم