دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

طراحی پروفیل آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

طراحی پروفیل آلومینیوم

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی پروفیل آلومینیوم

طراحی پروفیل آلومینیوم از بخش ها و واحد های بسیار مهم و کلیدی گروه صنعتی دیجی آلوم می باشد. این واحد که متشکل از تیم های مختلف فنی است با اشراف و تسلط کافی به موارد کلیدی و مهم در طراحی پروفیل آلومینیوم و همچنین قالب اکستروژن آلومینیوم همواره در کنار مشتری پاسخگوی نیاز ایشان هستند.
شاید در نظر اول مشتری بر حسب نیاز خود، دست به طراحی قالبی با جزییات خاص بزند که با توجه به موارد حائز اهمیت وی، حفره ها و ضخامت ها و زبانه ها در هریک متفاوت باشد و هر کدام از موارد ذکر شده با هدف خاصی در نظر گرفته شده باشد ولیکن نوع رفتار فلز آلومینیوم بر حسب نوع آلیاژ، محدودیت های ساخت قالب اکستروژن بر اساس ابعاد و اندازه دهانه ها و زبانه ها، محدودیت های پرس اکستروژن شامل عرض دهانه خروجی بر این طراحی تاثیر گذار هستند و تیم طراحی پروفیل آلومینیوم با در نظر داشتن این محدودیت ها اقدام به طراحی و پیشنهاد مقطع آلومینیوم طراحی شده را می نماید. این مرحله طراحی شاید کمی زمانبر باشد لیکن در انتهای کار تمام نیازهای مشتری و محدودیت های اکستروژن و تولید در نظر گرفته شده و مقطعی با در نظر گرفتن تمام جوانب ساخته می شود.

به عبارت دیگر در شرایط حال حاضر و درخواست های مختلف به منظور مهندسی معکوس دستگاه ها و سیستم های وارداتی، تیم طراحی پروفیل آلومینیوم میتواند بیشترین کمک را به صنعتگران در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات مهندسی با استفاده و بهره گیری از روش مهندسی معکوس نماید.

جهت ارتباط با واحد طراحی به آدرس زیر مراجعه فرمایید

https://t.me/NavMousavi

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

اینستاگرام دیجی آلوم