دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

صادرات پروفیل آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

صادرات پروفیل آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

در این مقاله از دیجی آلوم قصد داریم تا بیشتر در مورد صادرات پروفیل آلومینیوم بداینم و با راهکارها و بازار های هدف و همچنین تعاریف و استانداردهای این موضوع آشنا شویم

 

به طور کلی هدف از صادرات، به فروش رسانده محصولات و خدمات به درخواست کنندگان و مشتریان در بازار های خارجی میباشد و در همین راستا اولین قدم، تعیین هدف ها و بازارهای مورد نظر (بازار هدف) و همچنین نیازهای آن بازارها میباشد.

حال اگر بخواهیم بازار هدف را در مورد صادرات پروفیل آلومینیوم تعریف کنیم باید گفت آن  دسته کشورها و بازارهایی که بنا به دلایل مختلف اعم از دسترسی و  همچنین روایط تجاری، اقصادی و سیاسی، مورد نظر هستند و امکان مذاکره و فروش محصول به آنها وجود دارد. در راستای صادرات پروفیل آلومینیوم، انتخاب صحیح بازار هدف و نوع محصول و قیمت و موقعیت مکانی کشور هدف جهت صادرات پروفیل آلومینیوم بسیار مهم است.

گام بعدی پس از انتخاب بازار هدف برای صادرات پروفیل آلومینیوم، انتخاب استراتژی مناسب برای بازاریابی است که فرهنگ و روش بازاریابی و جذب مشتری در هر فرهنگ چگونه است و در آن زیست بوم بر اساس فرهنگشان چطور جذب مشتری انجام میشود. در انتخاب مشتریان برای صادرات پروفیل آلومینیوم ، توجه به سن، جنس، محل زندگی و سطح درآمدی آن کشور نیز بسیار مهم است.

نمودار زیر به صورت کاملا واضح وضعیت صادرات پروفیل آلومینیوم  را از سال 1388 تا سال 1392 را نمایان میکند که این خود حکایت از عدم توجه به پتانسیل صادرات پروفیل آلومینیوم میباشد.

نکته دیگر و بسیار مهم دیگر در انتخاب بازار هدف، بررسی میزان عوارض گمرکی برای صادرات پروفیل آلومینیوم به کشور هدف میباشد.

در جدول زیر حقوق گمرکی برای کشورهای مختلف براساس میزان عوارض ورودی درج شده که بسیار قابل توجه است:

تعرفه صادرات پروفیل آلومینیوم
                                               تعرفه صادرات پروفیل آلومینیوم

 

از جمله شاخصهاي مهم و حائز توجه در تعیین بازار هدف صادراتی، حقوق ورودي و عوارض گمرکی براي صادرات به کشور هدف میباشد که جهت اولویت بندي کشورهاي هدف در میان شاخصهاي یاد شده از اهمیت بالایی برخوردار است. جدول 9 ،شامل اطلاعات حقوق ورودي کشورهایی است که آمار و ارقام تجارت خارجی آنها پیش از این ذکر شد و همچنین حقوق ورودي مربوط به کشورهایی که درصد پایینتري را  نسبت به دیگر کشورها در ردیف محصول مذکور وضع نمودهاند، آمده است

از جمله مهمترین پروفیل های آلومینیوم که در صادرات پروفیل آلومینیوم مورد توجه قرار میگیرد میتوان به انواع پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره در دوحالت نرمال و ترمال برک و پروفیل های نمای ساختمان و پروفیلهای صنعتی اشاره کرد که تحت عنوان صادرات پروفیل آلومینیوم ، بسیار مورد توجه کشورهای همسایه قرارگرفته است

قیمت صادرات پروفیل آلومینیوم

در صادرات پروفیل آلومینیوم با هدف حمایت از تولیدکنندگان مقاطع و پروفیلهای آلومینیومی، از صادرکنندگان مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمیگردد و این باعث توانمندی در رقابت با بازارهای جهانی میگردد.

در بازه ایی از سالهای اخیر، به سبب تحریم های فراوان که ناشی از عدم ورود مواد اولیه به بازار مصرف بوده است چالشهای جدی در زمینه صادرات پروفیل آلومینیوم در کشور ایجاد کرده است که در حال حاضر در حال بهبود است.

درحال حاضر قیمت های عرضه پروفیل آلومینیوم و  صادرات این محصول بسیار رقابتی و جای کار بسیار زیادی دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 16 =

اینستاگرام دیجی آلوم