دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

دستگاه پولیش آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

دستگاه پولیش آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

دستگاه پولیش آلومینیوم

دستگاه پولیش آلومینیوم به منظور عملیات پولیش پروفیل آلومینیوم برای براق کردن و تمیز کاری سطح پروفیل آلومینیوم به کار می رود، این عملیات با اندک تفاوتی در اجرا برای زیرسازی فرآیند آنودایزینگ و یا رنگ پودری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه پولیش آلومینیوم انواع مختلفی دارد که بر اساس تیراژ تولید و قدرت پولیش سطح پروفیل متفاوت هستند. تیراژ تولید دستگاه بسته به تعداد و اندازه برس ها ، سرعت موتور چرخاننده برس ها متفاوت است.

قطعات دستگاه پولیش:

• شفت پرداخت کننده
• میز ثابت
• هد ماشین
• کابینت
• داکت
• میز بالانس
• مدار الکتریکی
• اسپری
• میز تعویض برس
• پرس مونتاژ برس

شفت پرداخت کننده: دستگاه پولیش شامل دو شفت به طول یک متر و قطر 8 سانتی متر می باشد، که هر کدام به وسیله موتوری با قدرت 30 کیلو وات می چرخد. این شفت ها قدرت نگهداری و چرخاندن فرچه هایی به قطر 50 سانتی متر را دارند. فرچه ها به سادگی و به صورت کشویی بر روی شفت ها قرار می گیرند و بابستن یک پیچ ثابت می شوند.در این دستگاه سرعت دوران فرچه ها و میزان فشار هر فرچه قابل تنظیم است و بر اساس سفارش مورد نظر انجام میگیرد، همچنین نوع فرچه بر اساس زبری و نرمی می تواند متفاوت باشد.
میز ثابت : دو میز ثابت به طول 8 متر و عرض 1.10 سانتی متر در مجموعه این دستگاه وجود دارد.
هد ماشین : هد پولیش متحرک بر روی ریل 24 متری با سرعت 0 تا 18 متر بر دقیقه حرکت می کند. ریل 24 متری بر روی زمین فیکس شده است.
کابینت : هد ماشین در یک محفظه قرار میگیرد که درب آن از جنس طلق شفاف و نشکن است، به این ترتیب عملیات داخل کابینت قابل مشاهده است.
داکت : بین فرچه ها و پروفیل دو داکت مکنده قرار دارد که گرد و خاک سیستم را جمع می کند، موقعیت داکت ها قابل تنظیم است.
بالانس : فرآیند بالانس کردن فرچه ها بر روی میز بالانس که به وسیله جک پنوماتیک بر روی یاتاقانها در حرکت است انجام می شود.
مدار الکتریکی : کنترل سیستم به وسیله یک PLC که شامل دو تابلوی برق می باشد انجام می شود. تابلوی اپراتور و تابلوی مدار برق. کلیه حرکتهای دستگاه به وسیله تابلوی اپراتور که لمسی می باشد، کنترل می شود.
اسپری : این سیستم یک منبع 100 لیتری و یک پمپ با فشار 3.5 تا 4 بار دارد که مایع وکس را توسط 4 نازل (هر برس دو نازل ) به صورت مستقیم بر سطح قطعه می پاشد.
میز تعویض برس : امکان جایگزین کردن فرچه ها به سهولت ودر کمترین زمان ممکن را ایجاد می کند.
پرس مونتاژ برس : با توان 2.2kw و فشار 9 تن ، به منظور نصب فرچه ها بر روی شفت مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =

اینستاگرام دیجی آلوم