دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی

نوشته شده توسط تیم محتوا

فهرست مطالب

درب فریم لس

درب فریم لس (Frameless) چیست؟

درب فریم لس به معنای درب بدون چهارچوب یا بدون فریم است اما آیا واقعاً نصب درب بدون چارچوب امکان پذیر است؟ با توجه به معنای لغوی اسم این نوع دربها طبیعی است که فکر کنید چارچوب یا فریم ندارند اما از نظر فنی اصلاً امکان پذیر نیست که یک درب بدون نیاز به چهارچوب نصب شود.

درب فریم لس نوعی درب است که چهارچوب آن مشخص نیست و نمای بیرونی ندارد و فریم آن کاملاً هم سطح با دیوار (Flush-to-Wall) نصب می‌شود و برخلاف دربهای نسل قدیم، چهارچوب و لولا از سطح کار بیرون نمی‌زند.

به همین دلیل از نظر ظاهری، شما چهارچوبی را مشاهده نمی‌کنید. اما در واقع فریم محکمی از جنس آلومینیوم آلیاژ 6063 داخل دیوار قرار گرفته است که عمدتاً رنگ شده می‌باشد و درب را کاملاً استوار نگه می‌دارد. در ادامه با اجزای این نوع دربها، انواع مختلف، مزایا و معایب هر یک به همراه عوامل اثرگذار بر قیمت درب فریم لس آشنا خواهید شد.

درب فریم لس 

درب فریم لس

درب‌ فریم لس بخش جدایی ناپذیر دکوراسیون مدرن

این نوع درب با ارائه بهترین و خلاقانه ترین المان برای قاب یا فریم دربهای مدرن، به خوبی پاسخگوی نیاز و خواسته‌های روز افزون معماران، طراحان داخلی و صاحبان خانه‌ها در رابطه با ورودی اتاقها در منازل بوده چرا که چهارچوب آلومینیومی تولیدی دیجی آلوم با اصول مهندسی مدرن تولید شده و هنگام نصب کاملاً مخفی است. 

آنچه که پروفیل ساخته شده در گروه تولیدی-صنعتی دیجی آلوم را نسبت به سایر مقاطع درب فریم لس موجود در بازار متمایز می کند توجه به جزئیات و درک درست از مشکلات و معضلات درب های فریم لس در مراحل مختلف ساخت خصوصا مرجله نصب می باشد. این مهم دستاورد سالها تلاش در صنعت آلومینیوم و ساعت ها گفتگو و جلسات با سازندگان درب و دکوراتور ها برای بهبود کیفیت محصول است.

تیم تحقیق و توسعه R&D گروه تولیدی-صنعتی دیجی آلوم همگام با طراحی و پیاده سازی پروفیل آلومینیومی دربهای فریم لس جدید در کنار شما می‌باشد تا المان‌های جدیدی برای دربهای لولایی پیشنهاد دهند که متناسب با دکوراسیون مدرن منزل شما باشد.

 

چهارچوب درب فریم لس آلومینیوم

  1. اهمیت کیفیت پروفیل آلومینیوم در درب فریم لس:

 طراحی به سبک مینیمالیستی نیاز به درب های مخفی و بدون چهارچوب دارد که بدون قاب بوده و تجهیزات سخت افزاری آنها مشخص نیست. آنچه بیش از هر چیز در ساخت چهارچوب درب فریم لس حائز اهمیت است کیفیت  متریال و مواد اولیه مصرفی در ساخت پروفیل آلومینیوم می باشد. 

لزوم استفاده از آلیاژ 6063 با عملیات حرارتی T5 و با حداقل سختی 64 برینل به منظور استقامت کلاف آلومینومی در برابر کشش و فشار لولا ها در پروژه های مختلف به اثبات رسیده و در صورت عدم استفاده از مواد اولیه مناسب، به تدریج و به مرور زمان در محل پیچ لولا دچار خوردگی می شود و درب از رگلاژ خارج می شود.  

اجزاء تشکیل دهنده درب فریم لس

به طور کلی یک مجموعه درب فریم لس از اجزاء، قسمتها و مراحل ساخت مختلفی تشکیل شده است که هریک نقش بسیار مهمی در رسیدن به یک نما و اجرای جذاب از درب فریم لس دارد. در زیر به تفصیل اجزاء و مراحل مختلف ساخت درب فریم لس را توضیح خواهیم داد:

  1.  کلاف آلومینیومی
  2. یراق آلات کنج
  3. براکت نصب به ساب فریم
  4. نوار درزگیر
  5. نوار ضربه گیر
  6. لولای سه بعدی مخفی
  7. قفل مگنتی یا …
  8. درب چوبی با رنگ پلی اورتان

انواع درب فریم لس از لحاظ جنس بدنه

دربهای فریم لس از جنس چوب، پلای وود، MDF، PVC، ترکیبی، شیشه‌ای، فلزی و ضد آب هستند. معمولاً مدلهای پلای وود و ضد آب را برای درب سرویسهای بهداشتی استفاده می‌کنند ولی نمونه‌های چوبی و MDF برای پذیرایی و اتاق خواب مناسب هستند.

اگر از درب فریم لس برای سرویس بهداشتی استفاده می‌کنید، باید روکش و رنگ ضد آب نیز به آن بزنید. برای این منظور رنگ پلی اورتان گزینه خوبی است تا ظاهر طبیعی چوبی درب نیز حفظ شود. ضمن اینکه نسبت به سایر موارد مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب دارد. با این حال جنس PVC نیز وجود دارد اما ظاهر طبیعی چوب را ندارد.

رنگهایی که برای دربهای بدون چهارچوب بیشتر از همه استفاده می‌شوند شامل خنثی، طوسی، مشکی و سفید هستند. البته روکشهایی از جنس چوب بلوط، گردو و راش هم برای این دربها استفاده می‌کنند که بستگی به سلیقه مشتری دارد

دربهای فریم لس از نظر جنس درب به چندین مدل تقسیم می‌شوند که در ادامه به تفصیل آنها را معرفی می‌کنیم:

  • درب فریم لس چوبی:

مدلهای چوبی در انواع جنس چوب بلوط، راش، پلای وود و سایر چوبهای مقاوم و با کیفیت ساخته می‌شوند. مدلهای چوبی درب فریم لس را می‌توانید با روکشهای مخصوص و رنگ آمیزی به شکل و رنگ دیوار اطراف تبدیل کرد تا کاملاً یکنواخت به نظر بیایند. اینکار از لحاظ زیبایی بهتر است و سطحی کاملاً یکنواخت ایجاد می‌کند.

  • درب شیشه‌ای فریم لس

مدلهای شیشه‌ای هم در فرمهای تک تا سه جداره موجود هستند و ظاهر آنها از شفاف تا مات متغیر است. مدلهای فریم لس گلس قابلیت رنگ آمیزی ندارند و در هر صورت مشخص هستند. از طرفی این نوع دربها محدودیت در ورود نور خورشید ایجاد نمی‌کنند. اما می‌توان با نصب شیشه‌های مات حریم خصوصی را برای اتاقهای خاص اعمال کرد. نظافت درب فریم لس شیشه‌ای راحت است و در اثر سرما و گرما اعوجاج پیدا نمی‌کند. ظاهر دربهای شیشه‌ای فریم لس جذابتر از نوع چوبی است.

شباهت درب فریم لس چوبی و شیشه‌ای در این است که هر دو با فریم ساخته شده از پروفیلهای آلومینیومی نصب می‌شوند و از نظر فنی و ظاهری استاندارد است. طبق تجربیات ما اکثر سفارشات دربهای فریم لس یا بدون چهارچوب مربوط به فریمهای ساخته شده از پروفیل آلومینیومی است که بسته به نوع آلیاژ، ابعاد درب و همچنین تعداد قیمت متفاوتی خواهد داشت.

  • درب فریم لس ضد آب:

دربهای ضد آب فریم لس برخلاف مدلهای چوبی در اثر گذر زمان دچار تاب دیدگی نخواهند شد و در مقابل خط و خش نیز مقاومت بالاتری دارند. از طرفی چون این نوع دربها با رنگ آندایز شده پوشیده شده‌اند همراه با چهارچوب آلومینیومی بکار رفته در هر جایی قابل نصب هستند.

طول عمر دربهای فریم لس ضد آب بالاتر می‌باشد و برای اقلیمهای بارانی و مرطوب فوق العاده هستند. گاهی اوقات نیز به جای رنگ آندایز یا پلی اورتان از جنس روکش PVC استفاده می‌کنند تا خاصیت ضد آب داشته باشند. در مقابل دربهای HPL نیز نوعی درب فریم لس ضد آب هستند اما به دلیل بهداشتی‌تر بودن برای بیمارستانها کاربرد دارند.

  • درب اتوماتیک فریم لس:

دربهای فریم لس مدل اتوماتیک را برای محیطهای داخلی مدرن و دکوراسیونهای لاکچری به کار می‌برند. این نوع دربها تنوع زیادی دارند و به دلیل اینکه همراه با چهارچوب مخفی آلومینیومی نصب می‌شوند طول عمر بسیار بالایی هم دارند. از طرفی دربهای اتوماتیک فریم لس علاوه بر منزل در محیطهای تجاری و اداری هم نصب می‌شوند.

  • درب ضد سرقت فریم لس:

درب ضد سرقت فریم لس مدل جدیدتری است که در بازار تولید می‌شود. با توجه به مخفی بودن چهارچوب دربهای فریم لس و لزوم کندن دیوار برای رسیدن به چهارچوب، امکان جدا کردن ساده آن از دیوار و سرقت وجود ندارد. با این حال به دلیل کاربرد خاص این نوع دربها، شرکتها از بهترین متریال برای بدنه درب استفاده می‌کنند.

انواع درب فریم لس از لحاظ ساختار و مکانیسم عملکرد

دربهای فریم لس از لحاظ ساختار و مکانیسم عملکرد به چند نوع تقسیم می‌شوند و در کنار دربهایی معمولی هستند کاربردهای زیادی دارند:

  • درب فریم لس کشویی (Sliding Door):

این دربها شبیه به درب کشویی کمد دیواری می‌باشد بشکلی که هر دو تکه درب قابل حرکت بوده و امکان وارد شدن از هر دو طرف وجود دارد. توجه داشته باشید که این دربها نیاز به چهارچوبهای عریض‌تری دارند پس حتماً از قبل نسبت به این موضوع دقت داشته باشید.

  • درب فریم لس پیوت یا محوری (Pivot Door):

دربهای فریم لس پیوت یا محوری برای عملکرد خود نیاز به لولا دارند و ویژگی خاص آنها این است که می‌توانند در هر جهتی کاملاً بچرخند. بنابراین با نصب لولاها می‌توان آنها را شبیه به دربهای چرخشی (Revolving) کرد. لولاهای این نوع دربها قیمت بیشتری داشته و نیاز به چهارچوبهای آلومینیومی مقاومتری دارند.

  • درب فریم لس تاشو (Bi-Fold Door):

اگر محدودیت فضا دارید یا عمق فضای شما کم است به شما دربهای تاشو بدون فریم را پیشنهاد می‌کنیم. این دربها در واقع ترکیبی از دربهای کشویی و لولادار از نوع بدون فریم هستند. موقع باز کردن این نوع دربها، لوله‌های مرکزی به شکل حرف V در می‌آیند و سمتی از درب که دستگیره دارد به سمت لولا خم می‌شود. مدلهای فریم‌دار این نوع دربها بیشتر است به همین دلیل ساخت مدل بدون فریم هنوز رونق پیدا نکرده است.

  • درب فریم لس جیبی (Pocket Door):

دربهای فریم لس جیبی یا کشویی جیبی مدل جدیدی از دربها در طراحی مدرن هستند. این دربها با فریم آلومینیومی توکار با عرض مناسب نصب می‌گردند تا امکان حرکت راحت درب وجود داشته باشد. ویژگی بارز این دربها این است که وقتی کامل باز می‌شوند ناپدید شده و درون دیوار فرو می‌روند. عرض دربها بسته نیز به شرایط معماری تعیین می‌گردد و می‌توانید فریم آلومینیومی با کیفیت و محکم برای آن استفاده کنید.

هدف از اجرای درب فریم لس 

امروزه یکی از پرکاربردترین مقاطع آلومینیومی در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی، مقطع چهارچوب فریم‌ لس آلومینیومی مربوط به انواع دربهای چوبی میباشد.

به طور کلی هدف از طراحی این نوع از چهارچوب، نمایان شدن حداقلی در ظاهر درب در زمان بسته شدن است به گونه‌ایی که وقتی درب بر روی چهارچوب قرار دارد زوار خیلی نازک و یا به طور کلی زواری در کنار درب نمی‌بیند و این با توجه به طراحی داخلی می‌تواند زیبایی منحصر به فردی را ایجاد نماید.

چهارچوب فریم لس آلومینیوم

در طرحهای قدیمی‌تر چهارچوبهای فرانسوی مرسوم بود که شما در هر طرف درب حداقل یک زوار دو سانتی را مشاهده می‌کردید و بدون زیبایی خاصی به دیوار متصل شده بود. لیکن در طرح چهارچوب فریم لس آلومینیوم این مشکل حل شده است و شما شاهد متریال زیبا‌تری هستید.

جنس چهارچوب درب مخفی (Hidden Frame) در بیشتر موارد پروفیل آلومینیومی است. در موارد نادر از جنس چوبی هم استفاده می‌کنند که از نظر فنی پیشنهاد نمی‌شود. برای نصب چهارچوب، قوطی آهنی یا همان ساب فریم نصب می‌گردد که در این شرایط عمق و ضخامت دیوار باید از قبل آماده باشد.

در مرحله بعدی بر روی آن مصالح اصلی ساخت دیوار مثل گچ، سیمان، کاشی یا سنگ قرار می‌گیرد تا کاملاً پوشیده شود. هدف از نصب ساب فریم، جلوگیری از ترک خوردن دیوار و ماندگاری بهتر درب و چهارچوب در همین حالت مخفی است. بنابراین نحوه اجرای درب فریم لس دارای مرحله اضافه‌تری است که مربوط به ساب فریم یا قوطی است.

پس از قرارگیری ساب فریم، فریم اصلی را نصب می‌کنند. چهارچوبهای آلومینیومی چون در برابر نفوذ رطوبت، نم و آب مقاومت بالایی دارند (به شرط اینکه مقاوم سازی، آندایزینگ و روکشهای پودری الکترواستاتیکی انجام گرفته باشند)، محبوبیت زیادی دارند به نحوی که درب فریم لس را نمی توان بدون چهارچوب آلومینیومی تصور کرد!

مزایای پروفیل آلومینیوم در چهارچوب درب فریم لس

ما همیشه عادت داشته‌ایم که فریم دربها را چوبی و در مدلهای جدید آهنی ببینیم که نهایت مقاوم سازی آنها، چندین لایه ضد زنگ بوده است. اما چهارچوب های آلومینیومی که اخیراً بسیار مو.رد پسند ططراحان قرار گرفته است و کاربرد تجاری، اداری و صنعتی هم پیدا کرده‌اند، نسبت به هر نوع فریم دیگری ویژگی ها و مزیت قابل توجهی را دارا می باشد.

به طور کلی یکی از بزرگترین مشکلات فریم ها و چهارچوب های چوبی این است که به مرور زمان دچار تابیدگی و از دست دادن فرم خود می‌شوند و این مهم در مناطق مرطوب بسیار قابل توجه هستند. فریمهای فلزی هم با وجود داشتن لایه ضد زنگ باز هم مقاومت زیادی ندارند و در طول زمان دچار پوسیدگی و خوردگی می‌شوند. بنابراین چهارچوب آلومینیومی برای درب فریم لس گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. 

با اینکه در نهایت فریم آلومینیومی هزینه بیشتری دارد (البته نمونه تولید داخل دیجی آلوم قیمت مناسبی نیز دارد!) اما تا سالیان طولانی نیاز به تعویض یا تعمیرات ندارند و زیبایی اولیه خود را حفظ می‌کنند و در نهایت نیز قابل بازیافت می باشد و مجددا به چرخه تولید باز می گردد.

ابعاد و اندازه چهارچوب درب فریم لس

چهارچوب مخفی که برای دربهای فریم لس یا بدون قاب ساخته می‌شود ضخامتهای متفاوتی دارد که برای اولین بار در خارج از کشور ساخته شد اما در حال حاضر شرکت دیجی آلوم با تکیه بر دانش مهندسین بومی در حال تولید انواع آنهاست. طراحی مقطع پروفیل آلومینیومی برای دربهای فریم لس جزئیات و ریزه‌کاریهای بسیار زیادی دارد که عدم توجه به آنها باعث بروز مشکلاتی در عملکرد صحیح درب خواهد شد.

بر این اساس جزئیات درب فریم لس طبق استانداردهای بین المللی عبارتند از:

  • ارتفاع درب فریم لس: ارتفاع استاندارد دربها 2 متر و 10 سانتیمتر در نظر گرفته می‌شود. اما بسته به درخواست مشتری امکان تولید تا 3 متر نیز هست، در این صورت در طراحی تعداد لولا، به لولای بیشتری برای نگهداشتن درب چوبی نیاز است.
  • عرض درب فریم لس: دربهای فریم لس عموماً باید عرضی بین 70 تا 110 سانتیمتر داشته باشند که بسته به شرایط محل نصب امکان تولید دربهای بزرگتر نیز هست.
  • بادخور درب: درب چوبی با چهارچوب فریم لس فاصله خیلی کمی در حد 3 میلیمتر باید داشته باشد چرا که زیبایی این طرح تنها در دقیق اجرا شدن آن است و تراز بودن دیوار و ساب فریم اهمیت زیادی دارد.
  • آماده سازی دیوار برای نصب دربهای فریم لس بسیار مهم است بر همین اساس حداقل ضخامت 9 سانتیمتر را باید در نظر گرفت.
  • ضخامت فریم آلومینیومی ساخته شده 27 میلیمتر است که در اندازه گیری و سفارش گذاری این اندازه باید در نظر گرفته شود چرا که این مقدار از دو طرف از عرض و دهانه درب کم می شود.
  • ساب فریم دربهای فریم لس به شکل قوطیهای 40 در 60 و یا 40 در 80 هستند که باید قبل از نصب کاملاً گونیا شوند و با لبه دیوار هم 2 سانتیمتر فاصله داشته باشند.

یراق آلات جانبی درب های فریم لس

از موارد بسیار مهم در درب های فریم لس یراق آلات جانبی مورد استفاده در ساخت درب های فریم لس هستند که توجه به کیفیت در انتخاب این یراق آلات، خروجی و نتیجه اجرایی زیباتری پس از اجرا خواهد داشت. در زیر به مهمترین موارد اشاره می کنیم:
  • لولای سه بعدی مخفی
    به طور کلی مانند سایر محصولات، از لولای مخفی نیز کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد. برند AGB، برند Otlav، برند Cemom که از این بین بر اساس تجربه و گزارش مشتریان عزیز از کیفیت محصول، دیجی آلوم لولای اتلاو IN230 را پیشنهاد می دهد.
  • قفل مگنتی 
    در قالب پروژه های درب فریم لس برای قفل از مدل قفل های مگنتی استفاده میگردد چرا که بسیار مینیمال و منطبق با طراحی روز است اما بر اساس نیاز مشتریان امکان اجرای انواع قفل های طرح قدیم و قفل های دیجیتال هم بر روی چهارچوب درب فریم لس دیده شده است.
  • دستگیره
    دستگیره در درب های فریم لس بسیار متنوع و سلیقه ایی است و در بین دستگیره های موجود طرح های برند NHN از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

تیم ساخت درب جدای از خط تولید و در مکانی مجزا فعالیت دارند تا کیفیت کامل دربها تضمین شده باشد و آسیبی به آنها وارد نشود. توجه داشته باشید هر دربی که ساخته می‌شود کاملاً متناسب با شرایط ساختمان مشتریان بوده و طراحی و ویژگیهای آن تماماً متناسب با شرایط داخلی ساختمان می‌باشد.

روش نصب درب فریم لس با فریم مخفی آلومینیومی

سیستم فریم آلومینیومی که برای ساخت ظاهر کلی یک درب فریم لس استفاده می‌شود، جایگاه تثبیت شده‌ای دارد. براکت‌هایی که برای نصب توری گچی توکار استفاده می‌شوند به همراه اتصالات گوشه محل نصب، لولاهای مخفی و اسپیسرها همگی برای نصب ساده و راحت درب هستند.

 
 

برای نصب این نوع دربها، مهندسین ما توصیه می‌کنند تا از یک تخته یا لایه گچی برای جلوگیری از ترک برداشتن لایه سطحی دیوار استفاده گردد. قاب و فریم مورد استفاده نیز برای دربهایی مناسب است که ضخامت یا قطر لنگه درب 40 یا 50 میلیمتر باشد.

لولای درب فریم لس از نوع مخفی و توکار است. لولاهای مخفی (Concealed Hinge) بسته به نوع درب تعداد مختلفی دارند که عمدتا 2 یا 3 عدد هستند.

[porto_product title=”لولای مخفی مورد استفاده در درب فریم لس” view=”list” id=”21928″]

 

جاسازی فریم آلومینیومی درب مدرن داخل دیوار

چهارچوب درب مدرن که در نوع پروفیل آلومینیومی نیز تولید میشود را می توان طوری در داخل دیوار مخفی کرد و دو لنگه درب را داخل آن جاسازی نمود که یک مجموعه کامل درب کاملاً مقاوم در کنار هم قرار بگیرد. فریم درب را زیر گچ دیوار مخفی می‌کنند تا ظاهر مینیمالیستی و مدرن آن حفظ شود.

روش مونتاژ و نصب چهارچوب آلومینیومی درب فریم لس

 

بسته به نیاز مشتریان می‌توان دربها را طوری نصب کرد که به سمت داخل یا به سمت بیرون اتاق باز شوند. مجموعه کامل این نوع دربها شامل سخت افزار با کیفیت مثل لولاهای مخفی، قفل مغناطیسی و یک جفت دستگیره مشابه هم هستند.

یک لنگه درب مخفی شامل بخش چوبی است که داخل آن به تناوب و به شکل یکی در میان، تیوبهای مختلف و چوب با کیفیت قرار داده شده است. این کار نه تنها پایداری و مقاومت این نوع درب‌ها را در مقایسه با لایه داخلی مقوایی یا کامپوزیتی لانه زنبوری (هانی کامب) بسیار بیشتر خواهد کرد بلکه عایق بسیار بهتری در برابر صدا و گرما نیز ایجاد می‌کند.

قیمت درب فریم لس

قیمت درب فریم لس بستگی به مواردی همچون مکانیسم عملکرد، جنس بدنه، ابعاد و سایز، جزئیات درب، نوع کاربرد، جنس روکش، نوع آلیاژ آلومینیومی استفاده شده برای ساخت چهارچوب، ضخامت و ابعاد آن بستگی دارد. دربهای فریم لس از هر نوعی که باشند به چهارچوب یا فریم آلومینیومی نیاز خواهند داشت چون در حال حاضر بهترین گزینه است.

قیمت درب فریم لس

دیجی آلوم بهترین پروفیل درب فریم لس را به منظور ساخت چهارچوبهای آلومینیومی دربهای فریم لس تولید می‌کند چرا که علاوه بر در اختیار داشتن تمامی دستگاه‌های مورد نیاز جهت تولید، بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم را انتخاب می‌کند. 

علاوه بر این دانش و تجهیزات روز دنیا در زمینه تولید فریمهای آلومینیومی برای درب فریم لس حرفه‌ای و استفاده از بهترین آلیاژهای آلومینیومی توانسته رضایت بالای مشتریان را جلب نماید.

تمامی محصولات آلومینیومی دیجی آلوم مخصوص چهارچوب دربهای فریم لس به کمک آندایزینگ مقاومت بسیار زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا کرده‌اند تا مشتریان نسبت به طول عمر محصولات اعتماد بالایی پیدا کنند. شما می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و ابعاد فریم خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت با بهترین کیفیت ممکن آن را تحویل بگیرید.

تولید داخلی چهارچوب فریم لس درب فریم لس

تا چندی قبل هر آنچه که در بازار عرضه می‌شد از چهارچوب‌ها و مقاطع واردانی از کشور ایتالیا و ترکیه بود ولی دیجی آلوم توانست این مقاطع را تولید کند و راه را برای جلوگیری از خروج بی دلیل ارز از این ناحیه ببند.

دیجی آلوم آمادگی خود را برای طراحی و مهندسی معکوس در زمینه مقاطع مختلف صنعتی اعلام می‌دارد و امید است بتوانیم بیش از پیش در این زمینه موفق عمل نماییم. برای اینکه درب با کیفیت و محکمی داشته باشید و نصب آن بسیار حرفه‌ای باشد، روی تجربه درخشان ما در این زمینه حساب ویژه باز کنید 😊

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]
بلاگ
نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی»

  1. مهریزی

    سلام
    جهت سفارش چهارچوب درب فرم لیس
    در ضمن تمام خطهای تلفن شما پاسخگو مشتری نمیباشد
    ممنون

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز شما میتونین با شماره ویژه 09906023060 جهت سفارشات و توضیحات فنی تماس بگیرید

    1. nav.mousavi

      سلام
      نمایندگی شهرستان نداریم اما میتونید سفارش بدهید با باربری ارسال میشه براتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

اینستاگرام دیجی آلوم