دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

کاربرد پروفیل کنج سرامیک

نوشته شده توسط تیم محتوا

کاربرد پروفیل کنج سرامیک

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

شاید در نگاه نخست  کاربرد پروفیل کنج سرامیک آنچنان در ساختمان به چشم نیاید ولیکن کاهش آسیب پذیری لبه سرامیک در محل های پر تردد مانند بیمارستانها و مدارس و فروشگاههای پر رفت آمد ، ارزشمندی این پروفیل را نمایان میکند که همانطور که در بالا گفتیم نمای بدون لعاب کنج سرامیک را هم می پوشاند.

کاربرد پروفیل کنج سرامیک

دیگر کاربرد پروفیل لبه سرامیک، ایجاد لبه ایی گرد و منحنی در محل کنج و لبه سرامیک است که در مقایسه با لبه تیز محل تقاطع دو سرامیک، آسیب پذیری افراد در برخورد با این محل ها را کمتر و حس امنیت و ملایمت بیشتری را در سرویس های بهداشتی و یا آشپزخانه ها ایجاد مینماید.

مورد دیگر که نباید از آن غافل شویم جلوگیری از لب پر شدن لبه سرامیک ها به مرور زمان است که کاربرد پروفیل لبه سرامیک در این زمان بیش از هر زمانی الزامیست.

کاربرد دیگر این مقطع در مواقعیست که لبه سرامیکی به دلایل مختلف آسیب دیده و به اصطلاح لب پر شده است که به راحتی این مقطع آلومینیوم کنج سرامیک آن آسیب دیدگی را پر میکند و از ریخت و ریز اضافی سرامیک جلوگیری میکند.

حسن و برتری دیگر این مقطع، به دلیل طرح های مختلف، سرامیک با ضخامت های مختلف را پوشش میدهد و از 6 تا 20 میلیمتر به راحتی مورد استفاده قرار میگیرند.

 

امکان دیگر این مقطع، رنگ بندی های موجود این پروفیل است که مطابق با معماری و طراحی قابل دسترس هستند و میتوان بر اساس سفارش مشتری در رنگ های مختلف تولید گردد.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

اینستاگرام دیجی آلوم