دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک

نوشته شده توسط تیم محتوا

پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک

فهرست مطالب

5/5 - (4 امتیاز)

پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک

پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک از آخرین ابداعات در زمینه عایق بندی پنجره آلومینیومی است.
اصطلاح ترمال بریک Thermal break به معنای شکست حرارتی است.
فلز آلومینیوم قدرت رسانایی و هدایت حرارتی بالایی دارد بنابراین عایق مناسبی در مقابل سرما و گرما محسوب نمی شود وباعث اتلاف انرژی می شود.برای رفع این مشکل متخصصین ، پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک را ابداع کرده اند.این تکنیک در اروپا ابداع و تولید شده و در صنعت در و پنجره سازی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار گرفته است .در این سیستم با ایجاد نوعی عایق بندی ، مشکل عایق نبودن پروفیل پنجره های آلومینیومی که البته ضعف بزرگی هم هست تا حد زیادی برطرف می شود.

ساختار پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک

در شیوه ترمال بریک ، پروفیل آلومینیومی پنجره به صورت دو قسمت مجزا تولید شده که نوارهایی از جنس پلی آمید بین دو قسمت قرار گرفته و بهم متصل میشوند. این نوارها عایق هستند و مانع انتقال حرارت و برودت ، تلف شدن انرژی می شود و دمای مناسب درون فضا حفظ می شود. این محصول در برابر صوت هم نسبتا مقاوم بوده بنابراین عایق صوتی هم میباشد و مانع ورود آلودگی صوتی به داخل فضا می شود.
بهترین نوع نوارهای پلی آمید برای ساخت پنجره های ترمال بریک، EPDM است، EPDM در برابر ازن مقاومت بالایی دارد ولی درمقابل کشش و پارگی مقاومت آن متوسط است. که توسط ماشینهای دوخت پیشرفته  ترمال بریک بین دو قسمت فریم پرس میشود و مانع انتقال دما ، صوت و همینطور مانع لرزش فریم پنجره خصوصا در پنجره های کشویی می شود.
شیوه ترمال بریک به دلیل مجزا بودن فریم داخلی و خارجی ، برای طراح امکان استفاده از دو رنگ متفاوت برای فریم داخلی و خارجی را ایجاد میکند و امکان تنوع در طرح و رنگ را ایجاد می کند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهارده =

اینستاگرام دیجی آلوم