دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل پرده هوا

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل پرده هوا

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل پرده هوا به آن دسته پروفیل هایی گفته می شود که در ساخت استراکچر دستگاه پرده هوا استفاده می شود. این پروفیل ها که در ساخت پرده هوا استفاده می شود  تنوع بسیاری دارند و هر یک از شرکت های سازنده بر اساس طراحی فرم دستگاه خود، پروفیل پرده هوا ی خاص خود را دارند.

در تعریف پرده هوا باید گفت به جریانی از هوا که با استفاده از آن دو منطقه سرد و گرم یا اساسا دو منطقه  از یکدیگر تفکیک میشوند. در واقع وسیله ای است که کاربردهای مختلفی دارد و به صورت معمول در بالای درب نصب میشود. این سیستم یک فن قوی در قسمت بالا و یک مکنده در قسمت پایین داردکه از طریق جریان هوای فشرده از بالای درب به طور مستقیم به پایین دمیده میشود.

کاربرد پرده هوا:

با استفاده از پرده هوا در هنگام باز و بسته شدن درب با سرعت بالا میتوان دو فضا را از یکدیگر جدا کند و از ورود حشرات و آلودگی ها، گردوغبار موجود در هواو بوهای نامطبوع جلوگیری میکندوهمچنین اختلاف فشار را کنترل میکند.

شکل دستگاه پرده هوا :

پرده هوا به مانند پنل های کولرهای گازی میباشد که معمولا در بالای دربهای ورودی محیط های مسکونی با اداری و تجاری و یا فروشگاهها و مکانهای پر رفت وآمد و شلوغ قابل استفاده میباشد.

مزایا پرده هوا و کاربرد پروفیل پرده هوا در آن :

با استفاده از پرده هوا از اتلاف انرژی جلوگیری میشود و از ورود باد های شدید به داخل محیط جلوگیری میکند.

این سیستم به دو حالت توکار و روکار استفاده میشود. برای ساخت پرده هوا قاب رو ، پره هدایت کننده هوا، نازل پرتاب هوا، از جنس پروفیل آلومینیوم آنادایز یا  از پوشش رنگ پودری (الکترواستاتیک) می باشد و از توانمندی های گروه صنعتی دیجی آلوم ، تولید پروفیل پرده هوا با کیفیت بسیار عالی و دقت بسیار بالاست.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

اینستاگرام دیجی آلوم