دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل هوابند یا درب هوابند چیست؟

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل هوابند

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

در محل هایی که نیاز شدید به بهداشت و جلوگیری از ورود هرگونه جسم خارجی داریم، پروفیل هوابند مناسب ترین انتخاب است. این پروفیل در بخش های صنعتی، بهداشتی و غذایی که اگر ذرات ریز و آلودگی نفوذ پیدا کنند و باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری می شوند بهترین انتخاب هستند.

در نظر داشته باشید که با ورود کوچکترین آلودگی و ذرات ریز به داخل یک ماده غذایی ، صنعت یا بهداشتی که با یکدیگر ترکیب می شود سبب پایین آمدن کیفیت، بیماری و چندین مشکل متعدد دیگر که ممکن است باعث تعطیل شدن بخش هایی که اشاره شد بشوند. جدای اینکه این بخش ها تعطیل می شوند ممکن است باعث به خطر افتادن سلامتی جامعه و شیوع انواع بیماری ها بشود.

در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم قصد داریم با یک دیگر به بررسی پروفیل هوابند این وسیله بسیار مهم و کاربردی بپردازیم. همراه دیجی آلوم باشید.

 

پروفیل هوابند چیست؟

این پروفیل معمولا به عنوان درب هوابند شناخته می شود که به صورت کرکره های آلومینیومی که در مقابل ورود گرد و غبار و هرگونه اجسام خارجی درزبندی (که اصطلاحا به آن آب بندی گفته می شود) شده اند. درزبندی یا Seal در صنایع تولیدی و حساس که نیاز مبرمی به ایزولاسیون کردن دما و محیط جهت جلوگیری از ورود آلودگی دارند استفاده می شوند.

ویژگی های پروفیل درب هوابند :

  • قابلیت استفاده در میحط های صنعتی و تجاری
  • مقاومت بالا در برابر باد و طوفان و باران های شدید

مشخصات :

  • سرعت و حرکت پایین
  • صرفه اقتصادی بالا

 

ورود آلودگی به یک محیط چه پیامدی خواهد داشت ؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم اگر در یک واحد صنفی، بهداشتی یا خدماتی برایتان ایزوله بودن محیط بسیار اهمیت دارد، پس میتوانید روی پروفیل هوابند حساب باز نمایید. معمولا در محیط های بهداشتی که نظافت اولین شرط شروع به کار است در صورت ورود یک آلودگی بسیار کوچک میتواند باعث خسارت جبران ناپذیری شود.

یا در یک محیط صنعتی در حال تولید هستید. دقت و کیفیت برای شما بسیار مهم است، حال تصور کنید یک آلودگی به خط تولید شما وارد شده است.و باعث تولید چندین هزار محصول بی کیفیت شده است. نه تنها شما متحمل ضرر مالی زیادی شده اید بلکه ممکن است مجبور به تعطیلی خط تولید خود شوید.

میتوانیم برای شما چندین مثال دیگر بزنیم از کارهایی که ایزوله بودن محیط کارشان اولیت اصلی و اساسی آنهاست. ولی با کم دقتی یا بی دقتی خودشان باعث به خطر افتادن صنعت و حرفه ی خود شده اند.

 


پروفیل هوابند، پروفیل آلومینومی هوابند

 

پیشنهاد دیجی آلوم

پروفیل هوابند

 

 

 


فواید استفاده از درب کرکره ای هوابند

در بالا اشاره کردیم در صورت عدم استفاده از این پروفیل چه عواقبی برای کسب و کارهایی که به دنبال محیط ایزوله هستند خواهند داشت. حال میخواهیم در مورد فواید این درب ها با شما صحبت کنیم.

استفاده از این درب ها یکی از راهکارهای بسیار مفید و موثر برای جلوگیری از نفوذ ذرات ریز به داخل بخش های مهم و ضروری هستند. پروفیل درب هوابند میتواند تا حدود 95 درصد از وارد شدن گرد و غبار، آلودگی و ورود انواع بوی ناخوشایند جلوگیری خواهد نمود.

تولید پروفیل آلومینیوم برای این محصول به گونه ای است که بین مقاطع آن درزهایی قراردارد که باید به هنگام استفاده از این درزها به خوبی آب بندی(درزبندی) گردد.

 

درب کرکره ای آلومینیومی هوابند در چه جاهایی کاربرد دارد؟

استفاده از پروفیل هوابند کرکره ای در  مکان هایی که وارد شدن هوا آلوده و خروج هوای سالم بسیار حائز اهمیت است به شدت توصیه می شود. در نظر داشته باشید که از این درب ها میتوانید برای جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار ، آلودگی صوتی و بوهای نامطبوع استفاده نمایید.

از آنجایی که از این درب ها به هنگام ساخت هیچ گونه محدودیتی در ابعاد و اندازه ندارد، فروش پروفیل آلومینیوم این محصول برای کسب و کار، کارخانه جات و .. مورد استفاده قرار میگیرد. از این پروفیل می توانید در صنعت غذایی، بهداشتی، سوله هایی از نوع صنعتی و .. استفاده نمایید. تا علاوه برا داشتن یک محیط سالم، تولید بی نقصی داشته باشید.

 

قیمت پروفیل هوابند آلومینیومی

خیلی از کاربران دیجی آلوم به دنبال قیمت پروفیل هوابند هستند. از همین رو در صورتی که نیاز به این پروفیل دارید میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا از قیمت کرکره هوابند مقطع شوید.

 

تلفن تماس با مجموعه دیجی آلوم

 

در پایان شما چه تجربه ای در خصوص استفاده از پروفیل های هوابند خود داشته اید؟ آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی انتقاد، پیشنهاد و یا نظری دارید در بخش دیدگاه ها آن را مطرح نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «پروفیل هوابند یا درب هوابند چیست؟»

  1. وحید صادقی

    سلام
    مقاطع آلومینیوم مورد استفاده در دربهای هوابند در اکثر شرکت ها از مواد درجه دو هستند و عمر درب های هوابند بسیار پایین میباشد. در تجربه ی اول من که از شرکت هورمن پارس خرید کردم از مواد درجه دو استفاده می کردند و درب ها پس از یک ماه نیاز به تعمیر و روغنکاری داشت. امیدارم با خرید پروفیل های با آلومینیوم استاندارد از شرکت شما این مشکل رو نداشته باشیم.
    لطفن پیش فاکتور رو برای من ارسال بفرمایید
    ممنون

    1. پشتیبانی وب سایت

      با سلام و وقت بخیر خدمت وحید صادقی عزیز؛
      بسیار خرسندیم که مجموعه دیجی آلوم را برای توسعه و پیش برد اهداف خود انتخاب نموده اید.
      دیجی آلوم همیشه و در تمام شرایط به فکر مشتریان خود می باشد. شما با خرید پروفیل هوابند میتوانید تمام نیاز های خود را برطرف نمایید. در نظر داشته باشید پروفیل درب هوابند در دو کیفیت تولید میگردد. پیشنهاد ما به شما استفاده از پروفیل درب هوابند درجه یک می باشد.
      پیش فاکتور مربوطه به نشانی ایمیل وارد شد ارسال گردید.
      موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =

اینستاگرام دیجی آلوم