دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل های آلومینیومی پنجره

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل های آلومینیومی پنجره

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل های آلومینیومی پنجره یکی دیگر از پروفیل های پرکاربرد آلومینیومی است. قصد داریم در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم به تولید پروفیل های آلومینیومی پنجره می پردازیم. به بیان دقیق، از دلیل مقبولیت و محبوبیت این محصولات آغاز می کنیم و به نکات تکنیکی و فنی ساخت آن ها می پردازیم. در صورتی که فعالیت شما درگیر با صنایع ساختمانی است یا اینکه صرفا با پروفیل های آلومینیومی سر و کار دارید، سطرهای پیش رو را از دست ندهید و با دیجی آلوم همراه باشید.

مقدمه؛ چرا پروفیل های آلومینیومی تولید می شوند؟

1- ظهور و فراگیری پروفیل های آلومینیومی در عرصه درب و پنجره سازی آن قدر سریع روی داد که کمتر کسی به دلایل و ویژگی های ساختاری این پروفیل ها پرداخت. حال زمان آن است که به طور علمی دلایل محبوبیت پروفیل آلومینیومی را برشماریم:

2- تولید پروفیل آلومینیومی رونق دارد به این دلیل که ساختار مستحکمی دارند؛

3- از نظر ایمنی، پروفیل های آلومینیومی فوق العاده عمل می کنند؛

4- تولید پروفیل آلومینیوم به صورت اختصاصی مقدور است. یعنی می توانید متناسب با نقشه سازه خود، پروفیل پنجره سفارش دهید و محصولی تماما اختصاصی تحویل بگیرید؛

5- به دلیل ظرافت روند برش سی ان سی، درب و پنجره آلومینیومی دقیق و باجزئیات طراحی می شود. در نتیجه، زیباست و فریبنده؛

6- پنجره های آلومینیومی بادوام هستند (زیاد عمر می کنند)؛

7- ساختار درب و پروفیل های آلومینیومی امکان ایزوله سازی فضا را ایجاد می کند. در نتیجه، مصرف انرژی سازه های مجهز به پنجره های آلومینیومی بهینه است؛

8- محصولات آلومینیومی تقریبا با تمام شیشه ها سازگاری دارند؛

9- پروفیل های آلومینیومی پنجره سبک است و وزن نهایی سازه را پایین می آورد؛

10- قیمت تمام شده تولید پروفیل های آلومینیومی پنجره در بین تمام گزینه های موجود در بازار بهینه ترین است.

نگاهی به روند تولید پروفیل های آلومینیومی پنجره

روند تولید پروفیل پنجره آلومینیومی با طراحی نقشه در نرم افزارهای مهندسی آغاز می شود و پس از مشخص شدن طرح، سطح مقطع و ابعاد، کار به دستگاه اکستروژن و قالب و کوره می افتد. در انتها، روند رنگ آمیزی و بسته بندی از راه می رسد.

اگر بخواهیم در توصیف روند تولید دقیق عمل کنیم، باید بگوییم که پروفیل آلومینیوم اختصاصی محصولی است حاصل تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته. اما عیار نهایی کار، روی قاعده مثلث “تجربه و تخصص طراح و اپراتور” و”ماده اولیه” و “تجهیزات کارگاهی” بنا می شود.

تولید پروفیل آلومینیوم پنجره  به طور مشخص روند زیر را طی می کند:

طراحی کارکشته و ورزیده پای کار می آید و با شناخت بازار، یا درخواست مشتری، اقدام به طراحی سطح مقطع و قالب می کند ( در بازار فعلی ایران حداقل هفتصد نوع سطح مقطع متفاوت اجرا می شود و یک طراح باید به تمامی آن ها مسلط باشد)؛

طرح به دستگاه سپرده می شود و پروفیل آلومینیوم خام در سطح مقطع مشخص تولید می شود. حالا زمان سرهم کردن، پانچ، صیقل کاری و اموری از این دست فرا می رسد. به واقع، گام بعدی مونتاژ قطعات است؛

پس از مونتاژ و به وجود آمدن اسکلت پنجره، رنگ آمیزی و آبکاری انجام می گیرد؛

از آن جا که پروفیل پنجره آلومینیومی حالت پیش ساخته دارد، گام نهایی تولید، بسته بندی مناسب برای انبار و ارسال است.

جمع بندی نهایی تولید پروفیل های آلومینیومی پنجره

در سطرهای بالا ابتدا با مزیت انتخاب پنجره های آلومینیومی آشنا شدیم و سپس سفری به دنیای تولید آن ها داشتیم. اما به عنوان حسن ختام باید تاکید کنیم فواید برشمرده شده برای این محصولات تنها زمانی صادق است که از تولیدکننده ای معتبر خریداری شوند. اگر بخواهیم صادقانه و رک سخن بگوییم، خرید پروفیل غیر استاندارد آلومینیومی تفاوت چندانی با سایر محصولات موجود در بازار نخواهد داشت. در نتیجه در روند انتخاب دقت کنید و همواره به عنوان مشاور، روی ما حساب کنید.

 

قیمت پروفیل های آلومینیومی پنجره

درصورتی که نیاز به قیمت پروفیل درب و پنجره دارید میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند و همچنین میتوانید در صورت نیاز مشاوره در خصوص تولید پروفیل آلومینیومی میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن تماس با مجموعه دیجی آلوم

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

اینستاگرام دیجی آلوم