دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل شیشه سکوریت

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل شیشه سکوریت

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل شیشه سکوریت یک پروفیل آلومینیومی است که در انتهای شیشه سکوریت قرار میگرد تا از آسیب دیدن شیشه جلوگیری نمایید و همچنین مقاومت این شیشه را دوچندان نمایید. خیلی از کاربران درخواست اطلاع از قیمت پروفیل شیشه سکوریت را دارند و همچنین به دنبال کاربرد پروفیل شیشه سکوریت هستند. از همین رو در ادامه مقالات کاربرد پروفیل آلومینیوم قصد دارید به معرفی پروفیل شیشه سکوریت بپردازیم. همراه دیجی آلوم باشید.

 

شیشه سکوریت چیست

قبل از هر چیزی بهتر است با اصطلاحی که شاید خیلی به گوشمان آشنا باشد بپردازیم. یعنی سکوریت کردن یک شیشه. عمل سکوریت کردن یک فرایند حرارتی است که بر روی شیشه های ساختمانی انجام می شود. عمل سکوریت کردن شیشه را می توان بر روی شیشه های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده نیز انجام داد.

 

فرایند سکوریت کردن شیشه

شاید تصور کنید شیشه سکوریت حتما از یک جنس خیلی خاص است و اصلا شیشه نیست. اما باید به شما بگوییم کاملا در اشتباه هستید. شیشه سکوریت دقیقا همان شیشه هایی است که در همجا وجود دارد اما با کمی تفاوت. بیایید نگاهی به فرایند سکوریت کردن شیشه بیندازیم.

  • مرحله عملیات حرارتی : عملیات حرارتی از گرم کردن یک نواخت شیشه تا دمای نرمی شیشه ( که بالای 700 درجه سانتی گراد است) می باشد. شیشه گرم شده به وسیله دمیدن هوای سرد به هر دو سطح شیشه سریعاً سرد میگردد. در این فرایند شیشه را تا مرحله نرم شدن در بالای 700 درجه سانتی گراد حرارت داده، سپس سریعتاً به دو سمت شیشه هوای بسیار خنک وزیده می شود.
  • در محله سرد سازی شیشه، لایه های بیرونی آن سریع تر از لایه های داخلی خنک می گردند که این امر موجب استحکام شیشه میگردد.

در خلال سرد شدن، سطوح شیشه سریع تر از مرکز آن سرد شده که موجب ایجاد تنش های دائمی و در نتیجه استحکام شیشه میگردد. در واقع با این عمل مقاومت شیشه چندین برابر میکنیم.

کوره های حرارتی نیز به دو صورت کانوکشن و المنتال می باشند. کوره های المنتال کوره های هستند که گرما را با المنت به شیشه القا می کنند. کوره های کانوکشن به نسبت گرانتر از المنتال بوده ولی به دلیل القای گرما به وسیله گرمای هوای درون کروه سکوریت یک دست تر و بهتری به دست خواهد آمد.

 

 


پروفیل شیشه سکوریت

پیشنهاد دیجی آلوم

پروفیل آلومینیوم شیشه سکوریت 24-50

 

 

 


 

مزایای استفاده از شیشه سکوریت

یکی از بهترین و قابل اطمینان ترین مدل شیشه، شیشه سکوریت است. زیرا در مقایسه با شیشه خام با ضخامت های یکسان، شیشه های سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری دارند. میتوان به جرعت گفت مقاومت مکانیکی شیشه سکوریت نسبت به شیشه خام بیش از 5 برابر است.

یکی از مزایای شیشه سکوریت زمانی آشکار می شود که شیشه دچار شکستگی شود. زیرا برخلاف شیشه های خلام که بعد از شکستن به قطعات تیز و با قدرت برش تبدیل می شوند، اما شیشه سکوریت بعد از شکسته شدن به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش ندارند که این امر صدمه را کاهش میدهد.

موارد استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت معمولا در مکان هایی استفاده می شود که استحکام، مقاومت در مفایل حرارات و ایمنی مورد نظر باشد. معمولا شیشه سکوریت رد صنعت خودرو سازی برای مقابله از خورد شدن شیشه به قطعات بزرگ از شیشه سکوریت در شیشه های کناری و عقب خورد استفاده می گردد

در لوازم خانگی هم میتوان از شیشه سکوریت استفاده نمود. مانند در اجاق گاز رومیزی ، فر، شیشه های تزئینی و یخچال استفاده نمود.

در ساختمان سازی شیشه سکوریت برای سازه های که بدون قاب ماننده در ورودی یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشید قابل استفاده است. همچنین میتوان از پروفیل شیشه سکوریت برای امنیت و اطمینان بیشتر جهت نگهداری این شیشه استفاده نمود.

از دیگر موارد می‌توان به استفاده از شیشه سکوریت در ادارات اشاره کرد. اصولاً در ادارات به دلیل اینکه در سیستم‌های مدرن ترجیح داده می‌شود که فضاها به یکدیگر دید داشته باشند، استفاده از شیشه رایج شده. اما نکته اینجاست که شیشه معمولی دارای خطرات بسیار زیادی است و در صورتی که آسیبی ببیند، خطر جانی زیادی دارد. اما شیشه سکوریت این خطر را تا حد زیادی رفع کرده و در صورت شکستن، به قطعات بسیار ریزی تبدیل می‌شود که خطر جانی ندارند.

 

معرفی پروفایل شیشه سکوریت

یکی دیگر از توانمندی های مجموعه دیجی آلوم تولید و فروش انواع پروفیل های شیشه سکوریت است. برخلاف طرحهای قدیمی و تکراری که در صنعت پروفیل شیشه استفاده میگردید و با کیفیت بسیار پایین و مواد بازیافتی تولید می شدند باعث عدم زیبایی و کیفیت بودند. اما این پروفیل های آلومینیوم دارای کیفیت بسیار بالا که میتواند برحسب نیاز مشتری پروفیل های پولیش شده که باعث براقی در تولید میگردد تولید شوند.

همچنین این پروفیل های آلومینیومی در رنگ های طلایی، نقره ای و شامپاینی موجود می باشند. اما متاسفانه باتوجه به عدم شناخت صحیح مشتریان نسبت به مصالح و مواد مصرفی با کیفیت بسیاری از همکاران ما با سوء استفاده از این موضوع، پروفیل های بسیار بی کیفیت را جهت استفاده در شیشه های سکوریت معرفی میکنند.

همچنین موضوع عدم انتخاب صحیح و عدم شناخت مشتریان و کاربران باعث میشود چهره نازیبایی در اماکن عمومی و مراکز تجاری پدید آید. در همین رو مجموعه دیجی آوم همیشه در تلاش است تا با معرفی انواع محصولات و کاربرد آنها در بالا بردن سطح علمی و فنی مشتریان، مشترکین و کاربران نمایید.

 


پروفیل شیشه سکوریت

پیشنهاد دیجی آلوم

پروفیل آلومینیوم شیشه سکوریت 23-73

 

 

 


 

فریم آلومینیوم شیشه سکوریت

بگذارید کمی بیشتر شما را با نگه دارنده های  شیشه سکوریت آشنا کنیم. تا به اینجا ما با پروفیل شیشه سکوریت آشنا شدیم و دریافتیم چه کاربرد آن چیست و در چه محل هایی از آن استفاده میکنند. 

اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی هر فردی که مدیر یک کسب و کار است دوست دارد محل کارش با سایرین متمایز باشد. و همانطور که میدانیم جدای از آن که نمای ساختمان بسیار مهم است ولی شیشه ها جلوی ویژه میتوانند به یک مرکز اداری یا یک مرکز فروش بدهند. همینطور باعث جذب افراد و مشتریان زیادی می شوند.

فریم های آلومینیوم شیشه سکوریت جهت هماهنگی بیشتر با محیط پیرامون درب مورد استفاده قرار میگیرند. که میتوان به مدل های استیل ضد زنگ و آلومینیومی روکش دار اشاره نمود. باتوجه به قرار گرفتن این فرم در نواحی پیرامون شیشه و تولید در تنوع رنگی، میتواند پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. با توجه به در معرض دید بودن این فریم ها و ترکیب طراح های مختلف آن با شیشه میتوان نماهای بدیع و منحصرف به فردی را خلق کرد.

شاید در قدیم کسی دلش نمیخواست از نمای شیشه ای برای درب هایش استفاده کند اما فرم آلومینیوم با خلق نمای ظاهری زیبا و منحصر به فرد در کنار ایمنی بالا ، درب های شبشه ای سبب شده اند تا میزان توجهات به این محصول روز به روز افزایش یابد.

 

در بالا اشاره کردیک که شیشه سکوریت محصولی است که تمام از شیشه ساخته شده است اما تولید آن در شرایط متفاوت است. همچنین اشکال و ابعاد گوناگونی دارد که قابل سفارش است. در نظر داشته باشید شیشه سکوریت به تنهایی نمیتواند به عنوان درب مورد استفاده بگیرید و برای نصب و اجرای آن حتما نیاز به قطعات و یراق آلات گوناگون است.

که میتواند گفت یکی از مهم ترین این قطعات و یراق آلات که باعث فرم دهی و ایستادگی شیشه سکوریت به عنوان یک درب می گردد فریم ها و پروفیل آلومینیومی هستند.

 

چند نکته مهم در مورد فریم ها :

  • فریم مانند یک عایق و حصار، تمام لبه های شیشه سکوریت را به صورت کامل می پوشاند.
  • داخل فریم از نوارهای لاستیکی نرمی استفاده شده است که از برخورد لبه های شیشه با قسمت های بیرونی فریم که از جنس فلز است جلوگیری میکند. بدین ترتیب از ساییدگی و آسیب رساندن به شیشه جلوگیری می کنند.
  • بسته به نوع کاربرد درب این نوار های لاستیکی نیاز به بازدید های دوره ای دارد و در صورت نیاز باید تعویض شوند. ولی خود فریم فلزی درب اگر از جنس مرغوب و باکیفیتی باشد تا سالهای سال میتواند از شیشه درب شما محافظت کند.

 

قیمت پروفیل شیشه سکوریت

خیلی از مشتریان ما به دنبال قیمت پروفیل شیشه سکوریت به صورت لحظه ای هستند و میخواهند قیمت ها را به روز داشته باشند. از همین رو دیجی آلوم که تمام هدفش خدمت رسانی سریع و دقیق به مشتریانش است، تصمیم گرفته است در صورتی که شما نیاز به قیمت پروفیل شیشه سکوریت داشته باشید، میتوانید با یک تماس از این قیمت مطلع گردید. 

با این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پروفیل شیشه سکوریت به صورت دقیق همیشه در وب سایت دیجی آلوم موجود می باشد و میتوانید به مراجعه به بخش پروفیل شیشه سکوریت قیمت ها را مشاهده نمایید اما در صورتی که نیاز داشتید با ما در تماس باشید، خرسند می شویم صدای گرم شما گوش فرا دهیم.

 

تلفن تماس با مجموعه دیجی آلوم

 

به پایان یکی دیگر از مقالات کاردبرد پروفیل آلومینیوم رسیدیم. در بخش دیدگاه ها شماهم نظرات، پیشنهادات و انتقادت خود را با ما در میان بگذارید. همچنین در صورتی که شماهم تجربه ای در خصوص استفاده از پروفیل شیشه سکوریت داشته اید آن را با سایرین به اشتراک بگذارید.

 

شعار گروه صنعتی دیجی آلوم: پایداری کیفیت، رمز پایداری تولید و فروش

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

اینستاگرام دیجی آلوم