دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل سپری آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل سپری آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل سپری آلومینیوم

پروفیل سپری آلومینیوم یا پروفیل T یکی از انواع مقاطع پروفیل آلومینیوم است ، که سطح مقطع آن به شکل T می باشد. این پروفیل در صنایع و ساختمان سازی به کار می رود. تولید این پروفیل مانند پروفیل ناودانی به دو صورت فابریک و پرسی می باشد. محصول شیوه پرسی کیفیت پایین تری نسبت به شیوه فابریک دارد. پروفیل های سپری از نظرظاهری لبه تیز ویا لبه گرد دارند.

نام گذاری پروفیل سپری

نام گذاری پروفیل سپری بر اساس اندازه لبه بیرونی یعنی پایه که معمولا با بقیه اضلاع برابر است انجام می شود. مثلا اگر لبه بیرونی 50 میلیمتر باشد ، سپری 5 نام میگیرد.

ابعاد پروفیل سپری

ضخامت پروفیل از 9/0 تا 5/2 میلیمتر است. طول سپری از 6 تا 12 متر است.

کاربرد پروفیل  سپری

سپری در ساختمان سازی برای ساخت سازه های فلزی به کار می رود : مثلا در استراکچر گلخانه ها، سقف ، درنمای شیشه ای و نورگیر زیرزمین ها به عنوان فریم آجرهای شیشه ای و مهار کننده در ساختمان و همینطور در پروژه های سد سازی مورد استفاده قرار می گیرد. سپری به صورت خرد شده به منظور ایجاد اتصالات در ساختمان به کار می رود ، به قطعات کوچک پروفیل سپری لقمه گفته می شود.

فر آیند تولید پروفیل سپری

فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم سپری ، مانند دیگر پروفیل های آلومینیوم به شیوه اکستروژن انجام می شود. به این ترتیب که بیلت آلومینیوم در دمای بالا نرم شده و در دستگاه اکستروژن قرار می گیرد، با فشار بازوی هیدرولیکی وارد قالب شده سپس از قالب رد می شود و فرم قالب را می گیرد، پس از آن بنا بر نیاز عملیات نهایی مانند پولیش ، براش ، آنودایز و یا رنگ پودری بر روی آن انجام می شود.

قیمت گذاری روفیل سپری
قیمت این محصول بر اساس جنس و مرغوبیت آلیاژ مورد استفاده ، همینطور ابعاد و اندازه یعنی ضخامت و وزن و طول محاسبه می شود.

 

جهت سفارش انواع پروفیل سپرس آلومینیوم

https://t.me/NavMousavi

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

اینستاگرام دیجی آلوم