دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل تلسکوپی آلومینیومی

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل تلسکوپی آلومینیومی

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

شکستگی پا در اثر یک اتفاق ناگوار می تواند بدترین قسمت زندگی هرفردی باشد. پروفیل تلسکوپی آلومینیومی یک وسیله بسیار کارآمد و ضروری است. تفاوتی ندارد شما یک فرد جوان یا میانسال هستید یا فردی کم توانید.

عصا ارتوپدی یا عصای آلومینیومی میتواند به شما کمک کند تا بتوانید تمام کارها را به موقعه انجام دهید. ویژگی مثبت عصای آلومینیومی در سبک وزن بودن آن است. سبکی این عصا به معنای کم توان بودنش نیست و نخواهد بود.

در یکی دیگر از مقلات دانش فنی آلومینیوم قصد داریم با یکدیگر پروفیل تلسکوپی آلومینیومی یا همان عصا آلومینیومی یا عصای ارتوپدی را بررسی نماییم، پس همراه دیجی آلوم باشید.

 

پروفیل تلسکوپی آلومینیومی یا عصا آلومینیومی

افرادی که کم توان هستند و برای حرکت نیاز به عصای ارتوپدی دارند، عصا ارتوپدی آلومینیومی مناسب ترین گزینه است. کارای این پروفیل آلومینیوم به همین جا ختم نمی شود و همان طور که اشاره شد این عصا میتواند به افرادی که از ناحیه پا آسیب دیده اند کمک شایانی نماید.

لوله تلسکوپی آلومینیومی فقط در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه در صنعت لوازم خانگی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. آشنا ترین بخش در این زمینه، لوله های تلسکوپی جاروبرقی می باشند که خانم های خانه با این وسیله کارهای نظافتی منزل را با سرعت بسیار زیادی انجام میدهند.

 

ویژگی ها عصا آلومینیومی

عصا آلومینیومی یکی از سبک ترین عصا های ارتوپدی است که در صنعت پزشکی ، خانگی و … مورد استفاده قرار میگیرد. این عصا با قابلیت تنظیم ارتفاعی که دارد راه رفتن را برای تمام افراد آسان نموده است. معمولا این مدل عصاها تک پایه هستند و در قسمت تکیه گاه و پایه قابلیت تنظیم را دارند.

آلومینیوم قبل از عمل اکستروژن کردن شاید زیاد استحکام لازم و آن صیقلی چشم نواز را نداشته باشد. این عصا با طراحی ارگونومیک، سبکی خارق العاده و قابلیت تنظیم ارتفاع باعث می شود کمترین فشار به دستان شما وارد شود. ناحیه هندل عصا از یک نوع فوم کامفورت بسیار نرم تشکیل شده است که از وارد شدن هرگونه آسیب و صدمه به ناحیه مچ دست و انگشتان و پوست دستانتان ممانعت به عمل خواهد آورد.

 

انواع کاربرد پروفیل لوله تلسکوپی

گستردگی استفاده از این پروفیل فقط مختص به تولید عصا ارتوپدی نمی شود. از پروفیل لوله تلسکوپی میتوان در بخش صنعت لوازم خانگی نیز بهره برد. مانند تولید لوله های تلسکوپی جاروبرقی. به دلیل سبک وزن بودن و مقاومت بالا این نوع پروفیل بسیار محبوبیت خاصی دارد. چه در صنعت پزشکی چه در صنعت لوازم خانگی.

 

قیمت پروفیل تلسکوپی آلومینیومی ، عصا آلومینیومی ، لوله تلسکوپی

دیجی آلوم یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش انواع مقاطع آلومینیومی است. در صورتی که شما نیاز به اطلاع از قیمت این پروفیل را دارید میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن تماس با مجموعه دیجی آلوم

 

در پایان شما چه تجربه ای در خصوص استفاده از پروفیل تلسکوپی آلومینیومی خود داشته اید؟ آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی انتقاد، پیشنهاد و یا نظری دارید در بخش دیدگاه ها آن را مطرح نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =

اینستاگرام دیجی آلوم