دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی

فهرست مطالب

2/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله کوتاه تهیه شده توسط تیم فنی دیجی آلوم،  قصد داریم مختصر توضیحی در مورد کاربرد پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی در ساخت نمای کامپوزیت به شما دوستان صنعت گر ارائه بنماییم. در استفاده از پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی ، در ابتدای کار توجه به زیرسازی بسیار حائز اهمیت است. این زیرسازی که به طور کلی با استفاده از پروفیل های آهنی در ابعاد 40 در 40 یا 40 در 20 استفاده میشود بر روی اسکلت که معمولا بر دو نوع بتنی  و فولادی هستند  بر اساس نقشه اجرایی  واحد طراحی اجرا میگردند.

پس از اجرای کلی زیر سازی بر اساس طراحی واحد طراحی و مهندسی ، پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی از طریق اتصال پرچ یا بروش پیچ بر روی قوطی های فلزی فوق که اشاره گردید نصب میگردد.

در انتهای کار پس از متصل کردن پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی به شاسی ، ورق های کامپوزیت بر اساس نقشه ، برش خورده و خم می خورد و به صورت کشویی در داخل پروفیل ها قرار میگیرد.

به طور کلی در بررسی موارد کاربرد پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی باید به ایرادات و مشکلات اجرای نما با این روش نیز اشاره کرد.

اولین و یکی از مهمترین ایرادات این روش، عدم آب بندی صحیح می باشد که از نظر کلی استاندارد نیست و این روش غیر استاندارد تنها در کشور ایران انجام میشود. (وطنم پاره تنم .)

تنها برتری این روش نسبت به سایر روش ها، سرعت اجرای بسیار بالای این روش است که نسبت به روش فیکس بسیار سریعتر میباشد.

یکی دیگر از ایرادات این روش، سرویس و تعویض یک تایل ورق کامپوزیت است که برای این کار تمام تایل های موجود برای رسیدن به تایل مورد نظر باید باز شود.

مشکل دیگر این سیستم، عدم استحکام تایل ها وقتی در جای خود قرار میگیرند میباشد. این روش در مقابل وزش باد بسیار ضعیف و باعث ایجاد سر و صدا میشود.

نکته قابل توجه در استفاده از پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی ، خطوطی ست که بر روی نما بین تایل های کامپوزیت ایجاد میشود که میتواند با رنگ متضاد یا همرنگ با ورق های کامپوزیت باشد.

برای خرید  پروفیل اچ و ال و کنج آلومینیومی بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

اینستاگرام دیجی آلوم