دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل آلومینیوم کابین دوش

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل آلومینیوم کابین دوش

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل آلومینیوم کابین دوش

کابین دوش یا کابین حمام، اتاقک شیشه ای است که در انواع مختلفی در بازار تولید و عرضه میگردد

در ساخت کابین های دوش از شیشه های ایمن و بسیار سخت مانند شیشه سکوریت و پلکسی گلاس استفاده می شود.هرچقدر قطر دیواره های شیشه ای بیشتر باشد کیفیت کابین دوش بالاتر بوده و گرمای حمام را بهتر حفظ خواهد کرد.

شیشه های قاب دار استفاده شده از کابین دوش از استحکام بیشتری برخوردار هستند و دوام بالاتری را دارا هستند. قاب های شیشه کابین دوش انواع مختلفی دارند که نوع آلومینیومی آن از کیفیت بهتر و ضخامت بیشتری برخوردار است در واقع این قاب های آلومینیومی که به پروفیل آلومینیوم کابین دوش معروفند ضد آب و ضد خش هستند و در برابر اکسید شدن بسیار مقاومند، همچنین به کابین دوش استحکام بیشتری میبخشند.

پروفیل های آلومینیوم بکار رفته در ساخت کابین دوش از نظر کیفیت تنوع زیادی دارند و گاها در ساخت کابین های دوش از آلومینیوم ضایعاتی و بازیافتی که قیمت پایین تری دارد استفاده میشود که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند . در واقع تولید کنندگان کابین دوش باید به این نکته توجه داشته باشند که قاب های آلومینیومی امنیت شیشه ی کابین دوش را تامین خواهند کرد و باید به ایمن بودن و کیفیت پروفیل آلومینیوم کابین دوش توجه چشم گیری داشته باشند زیرا در غیر این صورت شیشه ی کابین دوش بر اثر ضربه های آرام نیز آسیب دیده و خرد خواهند شد. بنابراین استفاده از پروفیل آلومینیوم درجه یک امری مهم در ساخت کابین دوش می باشد که باید به آن توجه شود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =

اینستاگرام دیجی آلوم