دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

نوشته شده توسط تیم محتوا

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

در دسته بندی انواع پروفیل های آلومینیوم، با توجه به نیاز مشتریان، یکی از دسته بندی ها تحت عنوان”  پروفیل آلومینیوم اختصاصی ” نام گذاری می شوند. این دسته همانطور که از نامش مشخص است همانند پروفیل های ناودانی آلومینیوم و یا نبشی و تسمه آلومینیوم و لوله کاربرد عمومی نداشته و به طور انحصاری و کاربرد خاص در صنعتی خاص خود استفاده میگردند و توجه به این نکته هم ضروری است که طراحی این مقطع پروفیل آلومینیوم اختصاصی هم بر اساس نیاز آن صنعت و خواست مشتری انجام شده است.

یکی از واحد های زیر مجموعه گروه صنعتی دیجی آلوم، واحد طراحی پروفیل آلومینیوم است که با هدف برآورده کردن همین نیاز یعنی طراحی پروفیل آلومینیوم اختصاصی راه اندازی شده است.

تفکیک پروفیل آلومینیوم اختصاصی

شاید تفکیک پروفیل ها بر اساس و با نام این دسته کمی کار دسته بندی و انتخاب محصول را سخت کند ولیکن بانک اطلاعاتی دیجی آلوم، با اختصاص زیر دسته هایی بر مبنای نوع کاربرد هر پروفیل توانسته کار را برای مخاطبان و کسانی که در جستجوی مقطعی خاص هستند آسان نماید. یکی از مهمترین هدف های گروه صنعتی دیجی آلوم ، صرف نظر از ساخت قالب های اکستروژن و طراحی مقاطع اختصاصی مورد استفاده در صنایع مختلف ، جمع آوری این مقاطع در نزد سایر تولید کنندگان و اطلاع رسانی موجودی این مقاطع است.

در توضیح پروفیل آلومینیوم اختصاصی اشاره به این نکته ضروری است که در بیشتر موارد این مقاطع از آلیاژ های خاص و با فینیشینگ (آندایز یا رنگ الکترواستاتیک) خاص هستند در حالی که بیشتر پروفیل های عمومی موجود در بازار از مواد تبدیلی (درجه دو) و با کیفیت رنگ و آندایز پایین برخوردارند.

برای سفارش طراحی مقطع اختصاصی با تلگرام واحد طراحی در تماس باشید

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

برای آشنایی با پروفیل های عمومی و دسته بندی آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

اینستاگرام دیجی آلوم