دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

ورق کامپوزیت آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

ورق کامپوزیت آلومینیوم

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق کامپوزیت آلومینیوم یکی از تولیدات صنعت آلومینیوم است که در سال در کشور آلمان ابداع شد. ورق کامپوزیت پنلهایی در ابعاد مختلف با ضخامت 4 میلی متر می باشد. این محصول متشکل از دولایه آلومینیوم و یک لایه میانی پلی اتیلن و یا مواد عایق دیگر است ، عمده کاربرد آن در پوشش نمای ساختمان است که علاوه بر زیبایی ظاهری عایق نیز می باشد و موجب کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود.

ساختار ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت آلومینیوم از سه لایه اصلی تشکیل شده است. دو ورق آلومینیوم که ضخامت آنها بین 3 تا 5 میلیمتر است، در میان دو ورق آلومینیوم یک لایه پلی اتیلن و یا مواد عایق دیگر قرار می گیرد ،  که محصول را نسبت به حرارت و حریق عایق می کند. ورق های آلومینیوم با لایه ای از آستر اپوکسی رزین در رنگهای متنوع پوشیده می شود و روی آن را با لایه ای از PVDFبه منظور تثبیت رنگ می پوشانند و در آخر با لایه ای از فیلم جهت محافظت کاور می شود. ساخت ورق کامپوزیت در چهار مرحله انجام می شود.

ورقهای کامپوزیت بر اساس کاربرد مورد نظر ،از لحاظ ضخامت ، آلیاژ مصرفی ، جنس رنگ و جنس لایه داخلی و نوع نصب تنوع دارد و کیفیتهای متفاوتی را ارایه می دهد.

کاربرد ورق کامپوزیت

ورقهای کامپوزیت با توجه به ساختاری که دارد نسبت به عوامل محیطی مثل رطوبت ، باران ، حرارت و و اشعه خورشید مقاوم است، به راحتی تغییر رنگ نمی دهد و زنگ نمیزند ، ضمن اینکه در مقابل آتش سوزی مقاومت بالایی دارد و با توجه به لایه عایق میانی مانع تلف شدن انرژی می شود. بنابراین این محصول برای اقلیم های گرمسیر و مرطوب مناسب است و برای پوشش نما و سقف ، دکوراسیون داخلی ، پمپ بنزین ، تابلوی فروشگاهها و …. استفاده می شود. از نمونه اجراهای ورق کامپوزیت نمای کارخانه میتسوبیشی می باشد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 3 =

اینستاگرام دیجی آلوم