دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

هیت سینک ال ای دی

نوشته شده توسط تیم محتوا

هیت سینک ال ای دی

فهرست مطالب

4/5 - (2 امتیاز)

هیت سینک ال ای دی برای انتقال گرمایی که از تابش نور LED  بوجود می آید طراحی شده است . هیت سینک این گرما را جذب کرده و به بیرون منتقل می کند. هیت سینک ال ای دی از اهمیت ویژه ای  در این محصول برخوردار می باشد و اگر هیت سینک در LED وجود نداشته باشد گرمای درون دستگاه بالا رفته و فسفر درون آن آسیب می بیند. در صورت عدم کنترل حرارت کیفیت نور خروجی کاهش پیدا کرده و از طول عمر قطعه کاسته شود.

از مهم ترین بخش های لامپ LED می توان به بخش خنک کننده ی آن اشاره کرد. در واقع لامپ LED در هنگام عبور جریان الکتریکی از خود گرما تولید میکند که اگر این حرارت و گرما کنترل نشود تاثیرات مخربی در دیود نورانی ایجاد خواهد شد. این تاثیرات در روز های اول خود را نشان نمی دهند بلکه پس از مدتی مصرف کننده متوجه ی آن خواهد شد. از طرفی اگر محصول از نظر مدیریت گرما به درستی طراحی نشود نتیجه به صورت بالا رفتن دمای کاری درایور و کاهش طول عمر LED نمایان خواهد شد.

در واقع کارایی مناسب سیستم های LED و افزایش طول عمر این دستگاه ها مستلزم طراحی دقیق و اصولی هیت سینک می باشد که گروه دیجی آلوم زیر مجموعه ی گروه مهندسی آلوپای با بکار گیری استاندارد های لازم و طراحی مناسب پیشرو در  تولید هیت سینک ال ای دی در صنایع الکترونیکی می باشد.
برای مشاهده مقاطع موجود وال واشر و چراغ ال ای دی کلیک نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

اینستاگرام دیجی آلوم