دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

نمای خشک نمایان

نوشته شده توسط تیم محتوا

نمای خشک نمایان

فهرست مطالب

2/5 - (1 امتیاز)

طراحان برای تبلیغات و فعالیت خود در نمای ساختمان و زیبا سازی از نمای خشک نمایان یا غیر نمایان استفاده میکنند. نمای خشک در واقع به معنای استفاده نکردن از هرگونه ملات است. اجزای این نوع نما عایق حرارتی هستند که با اتصالهای فلزی مانند پیچ و مهره و تجیزات مکانیکی یا چسب زیر کار محکم میشود. چهارچوب نگهدارنده این نما از جنس فولاد یا پروفیل های آلومینیوم ساخته میشود که پروفیلهای آلومینیومی عمودی با میخ بر روی صفحات نصب میشود و طراحی چهارچوب به شکلی است که در برابر عواملی مثل باد مقاوم باشد و از ورود نم یا رطوبت به ساختمان جلوگیری میکند و یک فضای خالی و تهویه بین نما و عایق به وجود می آورد.

نما به دو صورت انجام میشود :

1- نمای خشک نمایان Visible :

در این روش کلیپس ها المانی نمایان است و از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند و همچنین نصب آن راحت و سریع است.

2- نمای خشک غیر نمایان Invisible :

در این روش از انکر یا غیرنمایان Invisible استفاده میشود به طوری که ابتدا بر قسمت پشت و بر روی دیوار توسط دستگاه اتوماتیک حفره هایی ایجاد  میشود ، این دستگاه در چند نقطه با یک اندازه و قطر یکسان حفره ای ایجاد میکند و سپس انکر ها به داخل حفره ها رفته و با پیچ و بست هایی از جنس پروفیل آلومینیومی از داخل کاملا محکم میشوند. سپس هر یک از مدلهایی که برای نما استفاده میکنیم ماند سرامیک را از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود ، پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود .

کاربردهای مشترک نمای نمایان و غیر نمایان:

در هر دو صورت باید قبل اتصال ، شاسی کشی فلزی و نصب ریل و براکت آلومینیومی انجام شود.

برتری های این نوع نما نسبت به سایر روش های اجرای نما:

 صرفه جویی در زمان ، کاهش استفاده در مصالح ، سازگار با شرایط جوی،بهترین عایق برای ساختمان و ایمن ، افزایش عمر مفید ساختمان ، امکان بازیافت مصالح ،  عایق صوتی ، مقاوم در برابر زلزله

 جهت مشاهده مقاطع موجود مرتبط با نمای خشک کلیک فرمایید.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =

اینستاگرام دیجی آلوم