دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

نرم افزار شبیه سازی قالب اکستروژن

نوشته شده توسط تیم محتوا

نرم افزار شبیه سازی قالب اکستروژن

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

نرم افزار شبیه سازی قالب اکستروژن    Extrusion simulation software

نرم افزار شبیه سازی قالب اکستروژن این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ابزار پیچیده و دانش و مهارت خاص ، شبیه سازی مدل قالب سریع و دقیق انجام شود. نرم افزارشبیه سازی برای مرحله ابتدایی طراحی قالب به کار می رود، رسیدن به طراحی ایده آل با استفاده از نرم افزار ، هزینه استفاده از مواد اولیه را کاهش داده و نیاز به اصلاح و طراحی دوباره نیست. در این پروسه میتوان طراحی اولیه قالب را در شبیه سازی مجازی به کلی تغییر داد، به این ترتیب هزینه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و کیفیت بهبود می یابد.
مزایای استفاده از نرم افزار شبیه سازی قالب اکستروژن
• صرفه جویی در وقت
• صرفه جویی در مواد اولیه
• کاهش هزینه
• پيش بيني نقص قابل مشاهده و نامریی در پروفیل قبل از توليد، درمرحله طراحي قالب
• طراحی قالب برای پروفیل با اشکال بسیار پیچیده
• با انجام تمام آزمایشات بر روی کامپیوتر،طراحی و اصلاح مدل سریعتر و دقیق تر انجام می شود.
• پیش بینی توزیع دما در طول مسیرگذرپروفیل از قالب ،برای تخمین زدن قسمتهای بیش از حد سرد و بیش از حد گرم پروفیل اکسترود شده
• پیش بینی نقص های سطحی در پروفیل
• مشخص کردن میزان فشارو سرعت مطلوب اکستروژن برای بهره وری بیشتر

برنامه شبیه سازی اکستروژن پیش بینی جریان مواد و کمک به تخمین کیفیت تولید نهایی اکستروژن است. این نرم افزار برای شبیه سازی هر نوع پروفیل از جمله پروفیل جامد و توخالی با هر پیچیدگی شکلی، طراحی شده است. یک سیستم خودکار برای مدل سازی سه بعدی قالب و دیگر ابزار فرآیند اکستروژن پروفیل های توخالی و توپر آلومینیومی است. این سیستم کمک می کند تا مدل جامد قالب ومجموعه ابزارلازم برای فرآیند اکستروژن یک پروفیل ، گام به گام با دقت وظرافت طراحی شود. کاربرنرم افزار،فرایند طراحی را با مشخص کردن فرم وابعاد اصلی مدل قالب ، کنترل می کند. این فرایند طراحی خودکار چندین بار سریعتر از طراحی معمولی می باشد. از آنجا که بخش عمده از کار توسط نرم افزارانجام می شود، کاربر می تواند بر قسمتهای مهم ترکار تمرکز کند. پس از اینکه شبیه سازی برخی از مشکلات مربوط به فرآیند اکستروژن را نشان داد، هر گونه تغییر لازم را می توان به راحتی در مدل سه بعدی قالب دوباره شبیه سازی کرد. این امکان شبیه سازی، باعث می شود نتیجه نهایی طراحی و تجزیه و تحلیل یک قالب بسیار سریع ترو دقیق تر باشد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

اینستاگرام دیجی آلوم