دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

نرم افزار شبیه سازی ریخته گری

نوشته شده توسط تیم محتوا

نرم افزار شبیه سازی ریخته گری

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار شبیه سازی ریخته گری

Die casting simulation software

اگر شما درحرفه تولید قالب یا ریخته گری فلزی هستید، می دانید که ساخت قطعات قابل عرضه و با کیفیت بالا، کلید موفقیت است. در دنیای رقابتی امروز، تولیدکنندگان قالب باید راه هایی برای بهبود کیفیت، کاهش زمان تولید و کاهش هزینه ها برای رقابت و موفقیت بیشترپیدا کنند. ریخته گری با تکیه بر روش های سنتی آزمون و خطا برای انجام فرایندهای ریخته گری ، رقابت را دشوار می کند. مشتریان دیگر سطوح بالای ضایعات یا زمانهای طولانی برای تولید را قبول نخواهند کرد.  نرم افزار شبیه سازی ریخته گری  دستاورد تکنولوژی جدید برای دستیابی به کیفیت بهتر در زمان کوتاهتر.
در اینجا چند دلیل برای استفاده از نرم افزار ریخته گری فلزات وجود دارد:
• بهینه سازی خودکار
• شبیه سازی
• قابلیت فرایند چندگانه
• هزینه قابل قبول
• سرعت و دقت
• سهولت استفاده

شبیه سازی ریخته گری چیست؟
شبیه سازی ریخته گری یک تکنولوژی جدید است که به شما امکان می دهد تا فرایند ریخته گری خود را بر روی کامپیوتر طراحی کنید، قبل از ساخت قالب های گران قیمت یا الگوها و قبل از تولید قطعات قراضه.
با استفاده از شبیه سازی، شما می توانید مدل های سه بعدی مشتری خود را وارد کنید بعد سیستم به طور اتوماتیک تعداد، اندازه ومحل قرارگیری تجهیزات مورد نیاز را مشخص می کند. سپس شما می توانید بر روی صفحه کامپیوتر، کل فرآیند ریخته گری ، از جمله ریختن، خرد شدن و تشکیل انقباض، شبیه سازی و تجسم کنید. با استفاده از این اطلاعات، شما می توانید طراحی خود را به درستی تنظیم کنید تا بتوانید بهترین ریخته گری را با حداقل هزینه انجام دهید. شما حتی می توانید با استفاده از این سیستم، طراحی را دوباره به صورت خودکار اصلاح وپردازش کنید و با استفاده از تکنیک های بهینه سازی می توانید طرح مناسب که بهترین کیفیت و عملکرد را دارد ، به دست آورید .
مزیت شبیه سازی ریخته گری چیست؟
شبیه سازی ریخته گری عملا ساخت و تست ریخته گری را در کسری از زمان انجام می دهد. شبیه سازی قالب برای ساختن تجهیزات و تولید نمونه قالب انجام می شود. این بدان معنی است که وقتی شما قالب ها یا الگوها را ساختید و اولین ریخته گری ها را انجام دادید، میزان موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت، تغییرات فرایند کمتر و ضایعات کمتری خواهید داشت.  این به معنای کاهش زمان تولید ، کیفیت  بهتر تولید در مرحله اول، کیفیت بیشتردر طول عمر قالب، و هزینه های پایین تر است. این فرمول موفقیت در جو تولید امروز است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =

اینستاگرام دیجی آلوم