دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

مقاطع آلومینیوم اختصاصی

نوشته شده توسط تیم محتوا

مقاطع آلومینیوم اختصاصی

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

مقاطع آلومینیوم اختصاصی

ترکیب مقاطع آلومینیوم اختصاصی ، تا چند صباحی پیش تنها به آن دسته پروفیل های آلومینیومی درب و پنجره اطلاق می شد که شامل طرح های جدید پروفیل درب و پنجره مثل انواع پروفیل پنجره  بازشو و لولایی و یا پروفیل پنجره کشویی می شد. شاید یکی از علت های نام گذاری این دسته از پروفیل های ساختمانی و نما با عنوان آلومینیوم اختصاصی  ناتوانی و فقر صنعت آلومینیوم در تولید مقاطع اختصاصی برای سایر صنایع بوده باشد و یا به طور کلی صنعت ما آنچنان نیازی به مقاطع اختصاصی نداشته و تنها جایی که کاربرد پروفیل آلومینیوم بوده در صنعت ساختمان بوده است.

با رشد روز افزون صنعت در کشورمان و سالهای ابتدای دهه 70 به بعد، از آنجا که وارد دوره سازندگی شدیم و نیاز کشور در بخش های مختلف صنعت نمایان گردید این ترکیب معنی جامع و کامل تری پیدا کرد و از انحصار در پروفیل های درب و پنجره و نما خارج گردید. شاید تعجب آور باشد که اساسا هر پروفیلی به صنعتی اختصاص دارد  ولیکن اگر دسته پروفیل های عمومی  شامل انواع لوله آلومینیومی در سایز های استاندارد، انواع نبشی، انواع ناودانی و انواع قوطی آلومینیومی عنوان نماییم هر آنچه که مقطع آلومینیومی موجود است و کاربرد خاص در صنعتی خاص دارد می توان تحت نام پروفیل آلومینیوم اختصاصی یا مقاطع اختصاصی دسته بندی کرد. که بر اساس نیاز و طرح محصول نهایی طراحی شده ، به صورت سفارشی قالب سازی و تولید می شود.

بانک اطلاعات گروه صنعتی دیجی آلوم در حال حاضر دارای بیش از 350 مقطع عمومی که تعریف آن در بالا ذکر گردید و بیش از 4000 مقطع اختصاصی در صنایع مختلف میباشد که این صنایع از دکوراسیون و مبلمان داخلی گرفته تا صنایع دریای، خودرو سازی، کشاورزی و غیره را شامل می شود. توانمندی گروه صنعتی دیجی آلوم در ساخت انواع قالب اکستروژن و مهندسی معکوس مقاطع و طرح های مرتبط با آلومینیوم اختصاصی، هر روز دایره مشتریان این مجموعه را گسترده تر کرده و در آینده ایی نزدیک شاهد توانمندی های بیشتر این مجموعه خواهد بود.

جهت طراحی مقطع جدید با تلگرام تیم فنی تماس برقرار نمایید.

شماره تماس: 09127106787

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =

اینستاگرام دیجی آلوم