دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

لوله آلومینیوم جک پنوماتیک

نوشته شده توسط تیم محتوا

لوله آلومینیوم جک پنوماتیک

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

جک پنوماتیک دارای یک محفظه برای نگهداری هوای فشرده از جنس لوله آلومینیوم جک پنوماتیک و یک ورودی برای خروج  هوای فشرده است.

اجزای تشکیل دهنده داخل جک شامل شافت و پیستون است که در داخل سیلندر به صورت خطی حرکت می کنتد . زمانی که هوای فشرده از طریق یک شیر راه دهنده پنوماتیک به داخل محفظه جک یا سیلندر پنوماتیک راه پیدا می کند به دنبال راه فرار گشته و زمانی که راه فرار پیدا نمیکند سطح پیستون نیرو وارد کرده و باعث بیرون راندن شافتی میشود که پیستون در انتهای آن متصل میباشد .

جک پنوماتیک به وسیله نیروی باد عمل میکند و بصورت طولی حرکت و در قطعات مختلف تولید می شود. بدنه از جنس پروفیل لوله آلومینیوم ( پوسته ) ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد و در دو نوع مگنت دار و بدون مگنت تولید میشود.

در جک پنوماتیک بدنه از جنس لوله آلومینیوم جک پنوماتیک می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و در فشارهای بالا تحمل زیادی دارند ، همچنین سطح صاف و صیقلی دارند و در ساخت این لوله آلیاژ مخصوص 6063 استفاده میشود ، این لوله های آلومینیومی در اشکال مختلف و در ابعاد مختلف برای کاربردهای مختلف ساخته میشود که از سایز های قطر خارجی 20 میل به بالا در ضخامت های مختلف قابل تامین می باشد.

جهت مشاهده مقاطع لوله موجود کلیک فرمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

اینستاگرام دیجی آلوم