دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

قیمت دستگیره هلالی

نوشته شده توسط تیم محتوا

قیمت دستگیره هلالی

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

یکی از رقابتی ترین مقاطع در صنایع آلومینیوم چه بر سر قیمت و چه بر سر کیفیت دستگیره هلالی آلومینیومی میباشد . تولید این مقطع آلومینیومی به طور تقریبی از سال 86 وارد خط تولید کارخانه های تولید آلومینیوم گردیده است . کلیه طرح های اولیه به صورت کپی شده از مدل های طرح ترک بودند و در بازار داخلی تحت عنوان وارداتی با قیمت های گزاف عرضه میگرید .

این روند تا اوایل دهه نود ادامه داشت که رقابتهای کاذب بر سر قیمت مطابق روال همیشگی صنایع مختلف، این مقطع آلومینیوم و قیمت دستگیره هلالی را نیز بی نصیب نگذاشت و چه از نظر کیفیت و چه از نظر وزن شاخه 3 متری شاهد تنزل گشت به طوری که در ابتدا وزن دستگیره شاخه 3 متری 1300گرم بود که این عدد در حال حاظر به 650 گرم کاهش یافته است . از بعد کیفیت نیز شاهد استفاده از مواد ضایعاتی و تبدیلی در تولید این مقطع هستیم که در مقایسه با دستگیره شاخه ای تولید شده با مواد اولیه استاندارد و درجه یک از کیفیت بسیار بدی برخوردار است . خط و خش بسیار زیاد بر روی سطح کار و همچنین رنگ سیاه مات این محصول از ارزش واقعی این محصول کاسته و باعث نارضایتی مصرف کننده نهایی گردیده است که این عمر در برخی موارد منجر به واردات این محصول از کشور ترکیه شده است.

شعار کیفیت در تولید دستگیره هلالی:

گروه صنعتی دیجی آلوم با شعار همیشگی پایداری کیفیت ، رمز پایداری تولید و فروش در تمام این افت و خیز های رقابتی از شعار کیفیتی خود عقب نشینی نکرده و وزن شاخه ها را در وضعیت متعادل 750 تا 800 گرم حفظ نموده است و همچنین در تولید مقاطع آلومینیومی مربوط به دستگیره متری کمد دیواری هرگز از مواد تبدیلی و ضایعاتی استفاده نمی نماید و به این تعهد همواره پایبند بوده است .

جهت مشاهده قیمت دستگیره هلالی به بخش فروش آنلاین مراجعه فرمایید .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =

اینستاگرام دیجی آلوم