دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

فریم آلومینیومی نمایشگرهای LED

نوشته شده توسط تیم محتوا

فریم آلومینیومی نمایشگرهای LED

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

در طی سالیان اخیر با توسعه علم و فناوری، نمایشگرهای LED به عنوان نسل جدیدی از نمایشگرها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این نمایشگرها به خاطر داشتن رنگهای روشن و واضح‌تر، پویایی تصویر بالا، وضوح تصویر عالی، طول عمر بالا، ماندگاری زیاد و طیف گسترده کاربردهای آن محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند.

بسته به نوع محیطی که از این نمایشگرها استفاده خواهد شد، به دو دسته محیطی داخلی و خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. صفحه نمایشگرهایی که در محیط بیرون استفاده می‌شوند باید در مقابل شرایط محیطی پایداری و دوام بالایی داشته باشند. از طرفی برای تثبیت محل نصب آنها، فریم فلزی پشتیان هم نیاز دارند.

نمایشگرهای LED
نمایشگرهای LED

همه مدلهای فریم فلزی هم مناسب نیستند چون در فصل تابستان دمای محیط اطراف را جذب کرده و به سمت LED های صفحه نمایش منتقل می‌کنند که به نوبه خود باعث بالا رفتن بیش از حد دمای داخلی و کاهش طول عمر ال ای دی ها می‌شود. از طرفی چون دفع گرما هم به خوبی صورت نمی‌گیرد، اجزای داخلی نمایشگرهای LED آسیب دیده و در دراز مدت نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند.

ساخت فریمهای آلومینیومی راه حل این مشکل است!

صفحه نمایشگرهای ال ای دی عمدتاً با نصب چندین واحد LED به بدنه یا فریم اصلی ساخته می‌شوند. در کنار این واحدهای LED نیز ماژول درایو، منبع تغذیه، فن و غیره هم نصب می‌شوند. بهترین نوع فریم برای نمایشگرهای LED، فریمهای ساخته شده از پروفیل آلومینیوم است.

امروزه نمایشگرهای LED شامل فریم باکس آلومینیوم، براکت پنل و پنل LED هستند. فریم اطراف این نمایشگرها شامل دو بخش شعاعی افقی ساخته شده از قطعات ریخته‌گری شده و دو بخش شعاعی عمودی ساخته شده از پروفیلهای آلومینیومی حاصل از فرایند اکستروژن هستند.

فریم آلومینیومی نمایشگرهای LED
فریم آلومینیومی نمایشگرهای LED

چنین فریمهای آلومینیومی نه تنها استحکام و کیفیت بالایی دارند بلکه با داشتن بخشهای شعاعی فلزی با طولهای مختلف کاملاً متناسب با فریمهای اصلی بدنه نمایشگرهای LED هستند. با توجه به اینکه اخیراً بهترین فریم برای نمایشگرهای LED، فریمهای آلومینیومی انتخاب شده‌اند، این نمایشگرها کاربرد گسترده‌ای هم پیدا کرده‌اند.

کاربرد نمایشگرهای LED با فریم آلومینیومی

نمایشگرهای LED که فریم آنها از پروفیل آلومینیومی ساخته شده باشد کاربردهای زیادی دارند. به طور کلی این صفحه نمایشگرها از مزایایی همچون روشنایی رنگ بالا، مصرف برق پایین، طول عمر و ماندگاری بالا، مقاومت در برابر شوک و حرارت و ثبات عملکرد عالی برخوردار هستند.

با ساخت فریم های آلومینیومی برای این نمایشگرها بسیاری از چالش ها و مشکلات استفاده از آنها در فضای بیرون رفع شده است. به همین دلیل امروزه به لطف این فریمهای آلومینیومی شاهد استفاده از این نمایشگرهای ال ای دی بر روی سقف ساختمان یا نمای ساختمان های تجاری و مسکونی، فروشگاه های بزرگ، ایستگاه های قطار، میادین بزرگ عمومی و فرودگاه ها هستیم.

شرکت دیجی آلوم با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ساخت پروفیل آلومینیومی می‌تواند نیاز شما را برای ساخت این پروفیلها رفع کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، انتخاب نوع آلیاژ، قیمت طراحی و ساخت پروفیل آلومینیومی و سایر موارد با کارشناسان فنی تماس حاصل فرمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

اینستاگرام دیجی آلوم