دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

فریم آلومینیومی درب کابینت

نوشته شده توسط تیم محتوا

فهرست مطالب

2.7/5 - (57 امتیاز)

فریم آلومینیومی درب کابینت

فریم آلومینیومی درب کابینت برای ایجاد ظاهری بدون قاب جهت دربهای کابینت ساخته شده‌ است. لبه آلومینیومی ظریفی که از کناره‌های شیشه درب کابینت محافظت می‌کند. این قاب آلومینیومی نمای زیبایی به کابینت آشپزخانه داده و ضمن محافظت کامل، ظاهری مینیمالی به آن می‌بخشد.

رنگ و شکل فریم آلومینیومی درب کابینت باید با طراحی کلی آشپزخانه مطابقت داشته باشد. اگر ظاهر بدون قاب آلومینیوم مد نظر باشد؛ بسته به میزان نمای آلومینیومی که قرار است دیده شود، می‌توان از فریم آلومینیومی درب کابینت پهن یا باریک استفاده کرد.

درب کابینت با فریم آلومینیومی مدتهاست که در خانه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد علت آن هم مناسب بودن متریال آلومینیوم برای طراحان و سازندگان کابینت می‌باشد تا بتوانند محصولاتی همراه با مد روز تولید کرده و در خانه‌های مختلف با سبکهای گوناگون نصب کنند.

فریم آلومینیومی درب کابینت

اگر می‌خواهید نمای آلومینیومی کمی دور درب کابینت ببینید از فریمهای باریک استفاده کنید و اگر هم علاقه دارید ضخامت بیشتری دور شیشه‌های کابینت داشته باشید باز هم می‌توانید از فریمهای آلومینیومی استفاده کنید. در صورتی هم که قصد دارید قاب آلومینیومی دربهای کابینت خود را با وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید؛ باید به دنبال گزینه‌های آندایز شده باشید.

[porto_product title=”فروش ویژه پروفیل درب کابینت” view=”list” id=”22664″]

 

انواع گزینه‌های آندایزینگ

گزینه‌های محبوب آندایزینگ عبارتند از آلومینیوم، کروم جلا داده شده، برنز و …  اما طراحی شما هر چه باشد، اکستروژنهای سفارشی آلومینیومی به کابینتهای شما ظاهری تمیز و مدرن می‌بخشند.

طبق تعریف، آندایزینگ آلومینیوم فرآیندی برای تکمیل آلیاژهای آلومینیوم است که از اکسیداسیون الکترولیتی سطح آلومینیوم برای تولید یک پوشش اکسید محافظ استفاده می‌کند. وقتی هم صحبت از پوشش‌ می‌شود، آندایز کردن فرآیندی امن و سازگار با محیط زیست است که امروزه بسیار کاربردی است.

آلومینیوم محبوبترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه آندایزینگ است. این روکش تمیز و براق، ظاهری مات نقره‌ای و یا خاکستری به آلومینیوم می‌دهد. آلومینیوم آندایز شده شبیه به آلومینیوم طبیعی است، اما از نظر مقاومت نسبت به خوردگی از آلومینیوم طبیعی دوام بیشتری دارد. در تصویر زیر فریم آلومینیومی درب کابینت به رنگهای قهوه‌ای مات، مشکی مات و طلایی را مشاهده می‌کنید.

فریم آلومینیومی درب کابینت به رنگ های قهوه ای مات، مشکی مات و طلایی

تنوع رنگ فریم آلومینیومی درب کابینت

سفید: روکش لاکی که ظاهری شفاف، تمیز و روشن را ایجاد می‌کند.

مات مشکی: روکش مات تیره را فراهم می کند.

مشکی براق: ظاهری مشکی و براق و صیقلی دارد.

قهوه‌ای: آلومینیوم لاکی تیره که رنگ قهوه‌ای شکلاتی تیره را ایجاد می‌کند.

قهوه‌ای براق: رنگی شامپاین مانند با جلوه‌ای زیبا دارد.

موکا: به رنگ قهوه تیره لاکی یا قهوه‌ای شیری شکلاتی (نه به تیره رنگ قهوه‌ای).

برنز روشن یا شامپاین: یک رنگ بژ زیبا (شبیه به شامپاین) با یک درخشش مات خاموش است.

سبز: شبیه به تیغه‌های سبز تیره چمن که در دو نوع براق یا مات می‌باشد.

نارنجی: شبیه به رنگ نارنجی که این نیز در دو نوع براق یا مات می‌باشد.

آبی تیره: تیره مانند آبی “اقیانوسی” به رنگهای براق یا مات.

آبی روشن: آبی “آسمانی” کمی تیره‌تر؛ در رنگهای براق یا مات.

قرمز: لاکی است و رنگ دانه اناری تیره به رنگ قرمز ایجاد می‌کند.

بنفش: بنفش پر جنب و جوش و برقی.

زرد: زرد آفتابی. موجود در رنگهای براق و مات.

مشکی براق: لاکی، صاف و براق.

برنزی: شبیه به برنز صیقل داده شده، اما رنگ زرد کمی دارد.

طلایی: شبیه کروم جلا داده شده اما با روکش طلایی. این نوع فریم آلومینیومی درب کابینت ظاهری آرام دارد و مانند یک روکش طلایی معمولی براق نیست.

البته ناگفته نماند؛ وقتی رنگ فریم آلومینیومی مات است کمی تیره تر از حالت براق به نظر می‌رسد.

پروفیل آلومینیومی دو درب فانتونی

پروفیل آلومینیومی دو درب فانتونی

طریقه‌ نصب و نگهداری از پروفیل آلومینیومی مشکی دو درب فانتونی

نصب فریم آلومینیومی روی درب کابینت بسیار آسان است. زیرا فریمها بر اساس جزئیات سفارش مشتری ماشینکاری و فارسی‌بر شده و با استفاده از ابزار مخصوص سوراخ شده‌اند. تنها کاری که باید انجام شود جا زدن لولاها روی در و مونتاژ فریم درب کابینت است.

دربهای کابینت به لولاهای خاصی نیاز ندارند. زیرا اکثر لولاها با دربهای قاب آلومینیومی سازگار هستند. برای قاب ها و فریم آلومینیومی درب کابینت عریض معمولا از لولاهای استاندارد BLUM استفاده می‌شود.

روش نگهداری و نظافت این دربها و فریم آلومینیومی آسان است. البته باید مواردی را مد نظر قرار داد تا عمر آنها افزایش یافته و ظاهرشان همیشه زیبا و براق باقی بماند. در مورد فریم آلومینیومی درب کابینت نیز باید به دستورالعملهای کلی تمیز کردن و مراقبت از آنها که به همراه محصول ارایه می‌شود، توجه نمود.

بهتر است دربها و فریم آلومینیومی با یک پارچه گرم و آب و صابون بسیار ملایم تمیز شوند. اطمینان حاصل کنید که پارچه‌ها و اسفنج‌های مورد استفاده حاوی براده اجسامختلف نباشند. از مواد شیمیایی قوی و همچنین پاک کننده‌های ساینده به هیچ وجه استفاده نشود. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک منطقه کوچک از فریم آلومینیومی درب کابینت را تمیز کنید و نتیجه را بررسی کنید.

در صورت شکستن شیشه می‌توانید براحتی آن را عوض کنید. برای فریم درب کابینت به جز مواردی که شیشه به قاب چسبیده است، تعویض شیشه بسیار آسان می‌باشد. برای انجام این کار، پروفیل آلومینیومی مشکی دو درب فانتونی را با باز کردن پیچ‌های گوشه‌های داخلی جدا کرده، سپس قاب و فریم درب کابینت را از هم جدا کنید، تکه‌های شیشه‌ای باقی‌مانده را با احتیاط بیرون بیاورید، سپس شیشه جدید را داخل واشرها بلغزانید و قاب را با دقت جمع کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

اینستاگرام دیجی آلوم