دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم

فهرست مطالب

3/5 - (1 امتیاز)

برای رنگ کردن آلومینیوم به طور معمول  از رنگهای پودری استفاده می کنند ، در واقع رنگ کوره ای یا همان رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم زمانی کاربرد خواهد داشت که بعد از رنگ شدن سطح مورد نظر داخل کوره قرار گیرد در غیر این صورت رنگ بعد از خشک شدن خیلی ثابت نمی ماند و تغییر رنگ می دهند . این رنگها از ذرات خشک براق تشکیل شده است و با رنگهای دیگر ترکیب میکنیم . در رنگ کردن پروفیل آلومینیوم باید قطعات آلومینیومی را زیر سازی کنیم و بعد از مشخص کردن رنگ ، پروفیل را در مکان مشخص بر روی نوار نقالی وصل کنیم و داخل کابین رنگ پخش کن قرار دهیم ، بعد از این که رنگ الکترواستاتیک پودری را با تپانچه ی پاششی روی سطح آلومینیوم که از قبل بارهای مثبت و منفی را اعمال کرده ایم ، پخش کنیم و داخل کوره قرار دهیم و بعد از  15 دقیقه و یا بیشتر  آن را از کوره خارج کنیم و از نوار نقالی جدا کنیم و به دسته های 6 و 8 تایی جدا میکنیم تا ضربه به رنگ وارد نشود. رنگ کردن آلومینیوم به صورت مایعی هم انجام میشود ولی برای این مدل رنگ باید مهارت کافی و تجهیزات کامل داشته باشیم.

مزایای رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم :

در رنگهای متنوع قابل اجرا میباشد . طراحی مختلف دارد و با توجه به خواسته مشتری نوع طراحی مشخص میشود . با استفاده از رنگ پودری به جای رنگ مایع تعداد مرجوعیت و خرابی کار کمتر است. هزینه آن کم است و بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به رنگ مایعی میباشد . با محیط زیست سازگار است و آلودگی محیطی ندارد . در برابر نور خورشید مقاوم است و رنگ پریده نمیشود.

کاربرد رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم :

این مدل رنگ در تمانی محصولات آلومینیوم کاربرد دارد از جمله: درب و پنجره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک ، سقفهای کاذب ، سپری های زیر ساز ، توری های آلومینیومی و نما

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هشت =

اینستاگرام دیجی آلوم