دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

دستگیره مخفی آلومینیومی

نوشته شده توسط تیم محتوا

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

دستگیره مخفی آلومینیومی چیست؟

دستگیره مخفی آلومینیومی جدیدترین نوع دستگیره‌ها در صنایع ساخت کابینت، درب کمدها و لوازم منزل هستند. این دستگیره‌ها به جای اینکه روی کار به شکل برآمده نصب شوند، به شکل مخفی و هم سطح قرار می‌گیرند. کاربرد دستگیره مخفی آلومینیوم مشابه با نمونه‌های معمولی است اما ظاهر زیباتر و جذابتری دارد. در ادامه توضیح خواهیم داد که دستگیره مخفی آلومینیوم  چه مدلهایی دارد و چرا محبوب و پر استفاده است.

چرا دستگیره مخفی آلومینیومی تا این اندازه پرکاربرد است؟

امروزه تمایل مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به سمت استفاده از دستگیره مخفی آلومینیومی جدید تغییر پیدا کرده و دستگیره‌های معمولی قدیمی در حال منسوخ شدن هستند. دستگیره‌های مخفی نمونه جدیدی در صنایع مختلف هستند که با ظاهر شیک خود، زیبایی زیادی به وسایل می‌بخشند. جالب اینجاست که هزینه خرید دستگیره‌های مخفی آلومینیومی مشابه با دستگیره‌های معمولی است و تنها هزینه نصب بیشتری دارند که اختلاف آن جزئی است.

دستگیره آلومینیومی دربها که به شکل مخفی و توکار نصب می‌شوند کاملاً کاربرپسند بوده، باز و بسته کردن درب را نیز بسیار ساده می‌کند. علاوه بر این، مدلها و طراحهای گوناگونی نیز برای آنها وجود دارد که می‌توانید بسته به نیاز خود سفارش دهید.

دستگیره مخفی آلومینیوم برای دراور

کاربردهای مختلف دستگیره آلومینیومی درب

کاربردهای متنوع و گسترده‌ای که دستگیره مخفی آلومینیومی خانگی و صنعتی دارد یکی از دلایل مهم فراگیر شدن و محبوبیت بالای آنهاست که به دلیل اهمیت بالا به شکل جداگانه به آنها می‌پردازیم.

برخلاف تصور، کاربرد دستگیره مخفی آلومینیومی فقط برای کابینت نیست بلکه استفاده‌های دیگری نیز دارد. شما می‌توانید از این دستگیره‌ها برای کلیه دربهای ورودی منزل، درب اتاق خواب و مخصوصاً درب سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید. از طرفی این دستگیره‌ها دیرتر دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌شوند، تمیزکاری و نگهداری از آنها هم راحتتر است.

از دیگر دلایل کاربرد زیاد آنها تنوع در شکل و سایزبندی است. شما می‌توانید برحسب نوع درب و فضای دکوراسیون، شکل، سایز و رنگ دستگیره‌های مخفی خود را سفارشی سازی کنید.

مزایای دستگیره مخفی آلومینیومی

چرا خرید دستگیره آلومینیومی را پیشنهاد می‌کنیم؟ کاربردهای مختلف و ویژگیهایی که دستگیره آلومینیومی درب دارد تنها بخشی از مزایای این محصولات هستند. دیجی آلوم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده محصولات آلومینیومی مختلف در کشور از جمله دستگیره مخفی آلومینیومی توکار، با در نظر گرفتن این مزایا و تقاضای زیاد مصرف کنندگان اقدام به تولید این نوع دستگیره‌ها کرده است. اما سؤال اینجاست که مزایای محصول تولید شده چیست؟

  • این دستگیره‌ها به دلیل اینکه از جنس آلومینیوم هستند و فرایند آبکاری چند مرحله‌ای به همراه آندایزینگ و پوشش پودری را پشت سر گذاشته اند، ظاهر بسیار زیبا، مقاوم، براق و درخشانی دارند.
  • دستگیره مخفی آلومینیوم اختصاصی که توسط دیجی آلوم تولید می‌شود ساخته شده از بهترین آلیاژهای آلومینیومی همراه با فرایند آندایزینگ است که از آن در برابر هر نوع خوردگی، زنگ زدگی، اکسیداسیون، اثرات نور UV در محیطهای بیرون و رنگ پریدگی محافظت می‌کند.
  • دستگیره‌های آلومینیومی با روکشهای رنگی مختلف ظاهری ساده ولی شیک و مدرن دارند. فرمی که این دستگیره‌ها دارند قرار گرفتن انگشتان را راحت کرده و اصلا نباید تصور لیز خوردن انگشتان یا مشکلات این چنینی را داشته باشید.
  • دستگیره مخفی آلومینیومی خام پس از تولید با تغییراتی که روی آنها داده می‌شود برای دربهای مختلف سفارشی سازی می‌شود. به عنوان مثال دستگیره آلومینیومی درب حیاط، کابینت، پنجره، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و… از نمونه کاربردهای این نوع محصولات هستند.
  • نصب این دستگیره‌ها با اینکه کمی پیچیده است اما از نظر  هزینه نصب اختلاف چندانی با دستگیره‌های معمولی ندارند.
  • وزن دستگیره مخفی آلومینیومی سنگین نیست و سبک وزن است بنابراین فشار خاصی بر روی درب اعمال نمی‌شود. حتی می‌توان گفت دستگیره‌های آلومینیومی نسبت به نمونه‌های فلزی قدیمی هم سبکتر هستند.
  • دستگیره مخفی آلومینیومی برای کابینت در 4 رنگ مختلف تولید می‌شود و می‌توانید برحسب سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه، مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.
  • مقاومت و ماندگاری دستگیره‌های آلومینیومی بسیار بالاست و شما با خرید این محصولات می‌توانید تا سالیان طولانی از آنها استفاده کنید.

دستگیره مخفی آلومینیوم با طراحی شیک و لوکس برای کابینت

انواع دستگیره مخفی آلومینیومی

تولید دستگیره مخفی آلومینیومی ساده در 4 رنگ نقره‌ای مات، طرح استیل، شامپاین براق و طلایی براق، در سایزهای مختلف براساس درخواست و نیاز شما تولید می‌شود. از بین شکلهای مختلف دستگیره مخفی آلومینیومی کشویی، کابینتی و درب ورودی و اتاقی، دو نمونه یو شکل و ال فرم جذابیت و فروش بسیار بیشتری دارند:

  • دستگیره مخفی آلومینیومی یو شکل:

این دستگیره‌ها در قسمت انتهایی شاخه خود به فرم U تبدیل می‌شوند. از این دستگیره‌ها برای کابینتهای ردیف پایینی یا زمینی استفاده می‌کنند. نمای کابینت یا دربها با این دستگیره‌ها به شکل خط افقی بین دو درب خواهد بود چون بر روی بدنه نصب می‌شوند.

  • دستگیره مخفی آلومینیومی ال شکل:

دستگیره مخفی ال شکل برای قسمت بالایی کابینتهای زمینی یا دربها استفاده می‌شود. قسمت انتهایی شاخه آلومینیوم به شکل L بوده و راحتی زیادی در باز و بسته کردن خواهید داشت.

دستگیره مخفی ال شکل آلومینیومی

راهنمای خرید دستگیره مخفی آلومینیومی

قبل از خرید دستگیره مخفی آلومینیوم باید دقت کنید که مدل و رنگ دستگیره‌ها با محل نصب آنها تناسب کامل داشته باشد. دقت کردن به سبک کابینت، درب سرویس بهداشتی، درب های ورودی، دراور و غیره و هماهنگ سازی آن با مدل و رنگ دستگیره‌ها بسیار اهمیت دارد.

نکته بعدی در خرید دستگیره‌های مخفی توجه به آلیاژ آلومینیومی است که در ساخت پروفیل آنها استفاده شده است. برخی آلیاژهای آلومینیومی مقاومت ساختاری بالاتری نسبت به ضربه، خوردگی و زنگ زدگی دارند بنابراین باید مطمئن باشید که از بهترین نوع آلیاژ استفاده شده است.

با توجه به اینکه شمش و بیلت آلومینیومی از قالبهای اکستروژن عبور می‌کنند تا به شکل مدنظر شما تبدیل شوند، نوع قالب اکستروژن و کلیه عواملی که روی کیفیت آن اثر می‌گذارد باید چک شوند تا نسبت به کیفیت بالای کار در تمامی مراحل اطمینان حاصل کنید.

دستگیره مخفی آلومینیومی مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی و افت کیفیت داشته و ماندگاری زیادی دارد اما فرایند آندایزینگ و آبکاری برای ماندگاری بیشتر و حفظ زیبایی و کیفیت ظاهری بسیار مهم است. دیجی آلوم علاوه بر تولید انواع دستگیره‌های مخفی آلومینیومی، آندایزینگ و آبکاری هم انجام می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب دستگیره آلومینیومی

  • دستگیره مخفی آلومینیومی نباید نقاط تیز و برنده داشته باشد.
  • خطوط نرم و انحنای مناسب در اشکال U و L باید به خوبی مشخص باشند.
  • ارتفاع و وزن دستگیره و مقاومت آنها در برابر ضربه نیز اهمیت دارد.
  • رنگ کاری و آبکاری چند لایه انجام شده باشد.
  • بجای استفاده از آلیاژ درجه یک از ضایعات آلومینیوم استفاده نشده باشد.

این موارد مهمترین نکات خرید دستگیره مخفی آلومینیوم هستند. شرکت دیجی آلوم با رعایت تمامی این موارد و ارائه ضمانت کیفیت و مرغوبیت محصولات، خیال مشتریان خود را راحت کرده است.

دستگیره مخفی برای همه جا در 4 رنگ مختلف

قیمت دستگیره مخفی آلومینیومی

شرکت دیجی آلوم با تولید دستگیره آلومینیومی در انواع مختلف U و L شکل که پرفروش‌ترین نمونه‌های بازار داخلی هستند، سلیقه تمامی مصرف کنندگان را در نظر گرفته است.

قیمت دستگیره آلومینیومی که برای درب کابینت، کشوها، دراور، درب سرویس بهداشتی استفاده می‌شود بر اساس نوع آلیاژ آلومینیومی مورد استفاده، قیمت پروفیل آلومینیوم، قیمت قالب اکستروژن، خدمات آندایزینگ، میزان و حجم سفارش تعیین می‌گردد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش، تمامی مراحل از تولید تا آندایزینگ و آبکاری را طی یک پروسه و با کیفیت تضمینی دریافت گنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

اینستاگرام دیجی آلوم