دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

دستگاه براشینگ پروفیل آلومینیوم

نوشته شده توسط تیم محتوا

دستگاه براشینگ پروفیل آلومینیوم

فهرست مطالب

1/5 - (2 امتیاز)

دستگاه براشینگ پروفیل آلومینیوم

دستگاه براشینگ پروفیل آلومینیوم ماشینی ست که در صنعت تولید پروفیل آلومینیوم برای انجام عملیات براشینگ کاربرد دارد. این عملیات به منظور ایجاد خراش تزیینی و از بین بردن خطوط اکستروژن بر روی ورق و پروفیلهای آلومینیومی طراحی شده است. این عملیات به طور تخصصی برای ازبردن خط و سایه های گرافیتی انجام می شود و پیش زمینه انجام فرآیند های آندایزینگ و یا رنگ الکترو استانیک می باشد. فرآیند براشینگ با ایجاد قابلیت چسبندگی بیشترسطح قطعه را برای انجام عملیات رنگ پودری مناسب تر می کند.

اجزای ماشین عبارتند از :

• دو برس فولادی ضد زنگ
• نوار نقاله مشبک
• دستگاه وکیوم

ماشین شامل دو برس سیمی از فولادی ضد زنگ می باشد. براش های دوگانه استینلس استیل بافت مورد نظر را بر سطح استیل ایجاد می کند. همراه با رولهای نگهدارنده یک نوار نقاله مشبک وجود دارد که قطعات آلومینیوم را نگه داشته و به جلو هدایت میکند و به ترتیب در معرض حرکت فرچه ها قرار می دهد. در بعضی ماشین های پیشرفته براشینگ یک دستگاه وکیوم برای پاک کردن ماشین از تراشه های آلومینیوم وجود دارد.
هر فرچه وابسته به نوع پروفیل و میزان خش مورد نیاز مشتری قابلیت حرکت به شکل عمودی را داراست تا ضخامت متفاوتی از مواد را ایجاد کند. فرچه ها با موتورهای 10hp حرکت می کنند، در حالیکه کانوایر و وکیوم با موتورهای 1hp حرکت می کنند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

اینستاگرام دیجی آلوم