دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

خرید هر یک تن آلومینیوم ، کاشت یک درخت

خرید هر یک تن آلومینیوم ، کاشت یک درخت

 

گروه مهندسی آلوپای به همراه گروه صنعتی دیجی آلوم، با هدف حفاظت و مراقبت از محیط زیست و اکوسیستم و احترام به این نعمت بزرگ، تصمیم به کاشت یک درخت به ازای فروش هر تن پروفیل آلومینیوم گرفته است. هرچند این مقدار در مقایسه با نعمتی که از آن بهره مند هستیم بسیار ناچیز است ولیکن گامی هرچند کوچک در جبران خساراتیست که در اثر بازیافت و گرمایش زمین به اکوسیستم وارد می کنیم. 

 

دیجی آلوم یک شرکت تولیدکننده پروفیل آلومینیوم و مقاطع آلومینیومی است که در تهران فعالیت می کند. اما بدان معنا نیست که گستردگی و ظرفیت پذیریش مرکز بزرگ پروفیل آلومینیوم و مقاطع آلومینیومی فقط به شهر تهران محدود می شود. دیجی آلوم سرتاسر ایران را تحت پوشش خود قرار داده است و با همین هدف قصد دارد به ازای فروش هر تن پروفیل یک درخت را به زمین هدیه نماید .

مجموعه دیجی آلوم همیشه یکی از پیشروان در صعنت تولید پروفیل آلومینیوم و مقاطع آلومینیومی بوده، هست و انشاالله خواهد بود. به جرعت می توان گفت دیجی آلوم یکی از اولین فروشگاه ها بوده که به سمت سیستماتیک شدن و آنلاین شدن گام برداشته است و به پاس این پیشرو بودن خود را ملزم به فرهنگ سازی می داند.

از آنجا که شعار اصلی این مجموعه کیفیت محوری است این مجموعه علاوه بر خدماتی تولیدی که ارائه میدهد، با تولید مقالات آموزشی، تخصصی و کاربردی سعی برآن داشته تا نیاز های کاربران، مشتریان و مشترکین خود را رفع نماید.

 

از شما دوستان عزیز، مشتریان، کاربران و همکاران دیجی آلوم دعوت می شود به کمپین هر یک تن آلومینیوم ، کاشت یک درخت  (کانال تلگرام کمپین) بپیوندید و در این طرح زیبا ما را یاری نمایید.

کمپین خرید هر یک تن آلومینیوم ، کاشت یک درخت

دیجی آلوم و کاشت درخت

مهندس نوید موسوی

مدیر مجموعه دیجی آلوم

تابستان 1398

اینستاگرام دیجی آلوم