دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

تنوع نمای خشک

نوشته شده توسط تیم محتوا

تنوع نمای خشک

فهرست مطالب

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه با توجه به طرح های مدرن و تلفیقی در نما، تنوع نمای خشک بسیار زیاد شده و بهره گیری از این روش در اجرای نما بسیار متداول شده است که در زیر قصد داریم انواع تنوع نمای خشک را عنوان نماییم

نمای سرامیک خشک نمایان visible و غیر نمایان invisible :

این روش از نصب نما به دلیل سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ، استحکام و تنوع زیاد، مورد استقبال طراحان قرار گرفته است. در این سیستم از پروفیل قوطی آلومینیوم برای زیرسازی استفاده میشود، این پروفیل در برابر زنگ زدگی وخوردگی مقاوم است و نسبت به آهنهای دیگر کیفیت بالاتری دارد. برای این نما کلیپس ها را بر روی پروفیل های آلومینیومی به صورت عمودی قرار میدهند که استحکام بالایی دارد. در روش نمای غیر نمایان invisible با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیکها ، شیار با زاویه 45 درجه ایجاد میکنند و بعد قطعات کیلیپس که از جنس پروفیل آلومینیوم است را در محل شیار ها به صورت کشویی قرار میدهند و سرامیکها را به صورت آویزان بر روی پروفیلهای طولی نصب میکنند.

نمای کامپوزیتی :

یکی از مصالح ترکیبی  (ورق کامپوزیت) که از دو لایه آلومینیوم و یک لایه هسته پلی اتیلن یا مواد معدنی دیگر پر می شود که در بین دولایه قرار میگیرد. این متریال ترکیبی است. از مجموعه قابلیتهای این نما شکل پذیری راحت ، سطح صاف و یکدست ، استحکام در برابر شرایط آب و هوایی متغیر و … میباشد و با توجه به نوع ساختار ترکیبی به شکلهای گوناگونی وجود دارد. پنلهای آلومینیومی بدون اینکه استحکام خود را از دست بدهند برای هر مدلی طراحی میشود و به شکلهای گوناگون تبدیل میشود و در برابر فرسایش بسیار مقاوم هستند و در اندازه ، رنگ و طرحهای مختلف تولید میشود و از مهمترین ویژگی های آن  عایق صوتی و حرارتی بودن آن است.

آجری ، سنگی ، شیشه ای ، سیمانی انواع دیگری از نما ها هستند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند.

 

جهت مشاهده پروفیل های مرتبط با نمای خشک کلیک فرمایید.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

اینستاگرام دیجی آلوم