دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

برش پروفیل هیت سینک

نوشته شده توسط تیم محتوا

برش پروفیل هیت سینک

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

از جمله مهمترین خدمات مربوط به پروفیل آلومینیوم خصوصا پروفیل هیت سینک، برش پروفیل هیت سینک با استفاده از دستگاه های برش دقیق با تلرانس های محدود است. گروه صنعتی دیجی آلوم به عنوان اولین فروشگاه آنلاین پروفیل آلومینیوم با توجه به نیاز مشتریان و دوستان عزیز با دارا بودن دستگاه های برش و پانچ و خم سی ان سی ، این امکان را مهیا ساخته که در مورد نیاز برش پروفیل هیت سینک خدمات لازم را ارائه دهد.

به طور کلی برش پروفیل هیت سینک نسبت به سایر پروفیل های آلومینیوم از حساسیت بیشتری برخودار است چرا که صاف بودن برش ها و همچنین نداشتن پلیسه در استفاده از هیت سینک بسیار مهم است. بیشتر دستگاه های موجود در کارگاه ها به دلیل کالیبره نبودن و عدم دقت اپراتور ها در حین برش پروفیل آلومینیوم، خروجی برش انها مورد تایید کارفرمایان نیست و همواره برای آنها ایجاد نارضایتی می کند.

بهترین راهکار برای حل این معضل بهره گیری از خدمات برش پروفیل آلومینیوم که توسط گروه صنعتی دیجی آلوم ارائه می شود است. تلرانس برشکاری این مجموعه 0.2+- میلیمتر میباشد که در محدوده بسیار خوبی است و پاسخگوی نیاز نردیک به 200.000 قطعه در ماه می باشد.

برای سفارش خدمات برش با ما تماس بگیرید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

اینستاگرام دیجی آلوم