دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

پروفیل لایت باکس یا فریم لس؟ کدام یک اصطلاح صحیحی می باشد؟

نوشته شده توسط تیم محتوا

لایت باکس,پروفیل لایت باکس,پروفیل لایت باکس یا فریم لس

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

پروفیل لایت باکس یا فریم لس؟ کدام یک اصطلاح صحیحی می باشد؟ یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران از ما میپرسند تفاوت بین پروفیل آلومینیومی لایت باکس با فریم لس است. دوست دارند تفاوت این دو اصطلاح را متوجه شوند.

بعضا هستند افرادی که در صنعت آلومینیوم فعالیت داشته و فرق بین این دو اصطلاح را به خوبی نمیدانند. در ادامه مقالات تخصصی کاربرد پروفیل آلومینیوم قصد دارید باهم به بررسی یکی از محبوب ترین پروفیل های آلومینیومی بپردازیم. پروفیلی که شاید بسیار زیاد آن را دیده باشید اما توجه ای به آن نکرده اید. پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه دیجی آلوم باشید.

 

لایت باکس چیست؟

قبل از اینکه به به بررسی لایت باکس بپردازیم بهتر است این پروفیل را به خوبی شناسایی نماییم. لایت باکس یک وسیله بسیار کارآمد جهت نمایش تبلیغات به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای است. که با توجه به امکاناتی که دارد باعث می شود جلوه خاصی به تبلیغات شما در سطح شهر نمایان شود.

یکی از محل هایی که شاید خیلی با این پروفیل سروکار داشته باشید و معرض دیدتان قرار گرفته است، مترو ، خطوط اتوبوس رانی و سطح شهر است. شاید به سادگی از کنار آنها گذشته اید و شایدهم برایتان سوال بوده که چگونه این تبلیغات برای شما آنقدر جذابیت دارد؟!

البته لایت باکس های متفاوتی داریم که میتواند از هر نوعی تولید شوند. مثل نوع چوبی، فلزی یا آلومینیومی. که بسته به نیاز شما و البته کاربردی که از این پروفیل انتظار دارید میتوانید بهترین استفاده را داشته باشید.

لایت باکس میتواند با استفاده از جلوه های نور و تصاویر استفاده شده بهترین و جذابترین تبلیغات را برای شما به ارمغان آورد. با توجه به انعطاف تولید لایت باکس در سایز های متفاوت باعث شده است که تمام سلیقه ها را راضی نگه دارد.

تفاوت ندارد تبلیغات شما چقدر بزرگ است یا علاقه دارید فقط از یک تبلیغ بسیار کوچک استفاده نمایید. لایت باکس برای تمام سلیقه ها و تمام اهداف میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

البته در یک مقاله دیگر به بررسی کامل لایت باکس پرداخته ایم از همین رو پیشنهاد میکنیم مقاله بررسی پروفیل لایت باکس را مطالعه نمایید تا به صورت کامل با این پروفیل آشنایت پیدا نمایید.

 

پروفیل لایت باکس یا فریم لس

خیلی از دوستان هستند که این دو اصطلاح را به اشتباه باهم یکی میدانند. تصورشان این است که لایت باکس همان فریم لس است یا برعکس. باید به شما بگوییم که دچار اشتباه هستید. اجازه دهید کمی بیشتر توضیح دهیم تا شما را با این اشتباه روبه رو نماییم.

بهتر است کمی در خصوص انواع لایت باکس ها بیشتر بدانیم، لایت باکس همانطور که در اول مقاله اشاره شده در نوع های مختلفی تولید می شود اما جنس تولیدی لایت باکس با انواع آن کاملا متفاوت است.

درست است که شما میتوانید از لایت باکس چوبی، فلزی و یا آلومینیومی استفاده نمایید. حتی اگر شما فقط یک فرد خانه دار هستید و علاقه دارید منزلتان را زیباتر و باشکوه تر نمایید هم میتوانید از این پروفیل استفاده نمایید.

اما نکته بسیار مهمی که شاید به آن توجه نکرده باشید مدل های مختلف لایت باکس است. بیایید کمی بیشتر در خصوص مدل های مختلف لایت باکس بایکدیگر صبحت نماییم.

اولین مدل لایت باکس، مدل لایت باکس کریستالی است. دومین مدل لایت باکس، مدل لایت باکس مگنت (آهنربایی). سومین مدل لایت باکس، مدل لایت باکس فریم لس (بدون فریم) . چهارمین مدل لایت باکس، مدل لایت باکس اسنپ فریم است.

همانطور که مشاهده نموید لایت باکس فریم لس زیر مجموعه ای از پروفیل لایت باکس است. اصطلاح فریم لس برای این است که پروفیل بدون فریم بوده و جلوه تبلیغاتی یا تزیینی شما را دوچندان خواهد نمود. شاید یکی از محبوب ترین مدل های لایت باکس همین فریم لس است که بخاطر محبوبیت بالا تصور بر آن می شود که نام پروفیل لایت باکس در اصل فریم لس است.

 

قیمت لایت باکس آلومینیومی

اما ما برای شما کاربران عزیز دیجی آلوم یک پیشنهاد ویژه داریم. اگر شما نیاز به پروفیل لایت باکس دارید و علاقه دارید که قیمت لایت باکس آلومینیومی را بدانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش خودتان را به ثبت برسانید.همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس گرفته و نیاز خود را مطرح نمایید.

تلفن تماس با مجموعه دیجی آلوم

سخن پایانی

به انتهای یکی دیگر از مقالات تخصصی وب سایت دیجی آلوم رسیدیم. حال شما میدانید که تفاوت پروفیل لایت باکس و فریم لس در چیست و در آینده زمانی که نیاز به این پروفیل داشتید میتوانید بسته به نیازتان بهترین مدل را انتخاب نموده تا نسبت به سایرین کاملا متفاوت باشید. 

درپایان اگر شما هم تجربه ای در خصوص استفاده از لایت باکس دارید آن را سایرین به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی دارید میتوانید در بخش دیدگاه ها آن را مطرح نموده تا بهترین پاسخ را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

اینستاگرام دیجی آلوم