دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

آلومینیوم روکش کار

نوشته شده توسط تیم محتوا

آلومینیوم روکش کار

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

آلومینیوم روکش کار

از آنجا که فلزآلومینیوم دارای خواص ویژه می باشد، آلومینیوم روکش کار علاوه بر زیبایی ، بلکه می تواند اهداف مختلفی را مرتفع کند. پانل های آلومینیومی فضای خارجی و پانل های دیواری آلومینیومی در فضای داخل از روکش آلومینیومی تولید می شوند.

روکش آلومینیوم نه تنها هدف زیبا سازی ظاهری را برآورده کند، بلکه می تواند نقش حفاظتی منحصر به فرد ایفا کند. بنابراین اهمیت روکش آلومینیوم بیشتر و بیشتر می شود. علاوه بر زیبایی، روکش آلومینیوم نیز دارای خواص زیر است.

مقاوم در برابر ضربه

ورق روکش آلومینیوم دارای مقاومت قوی، سختی بالا، پوشش سطحی مقاوم ، مقاومت در برابر ضربه قوی و آسیب ناشی از باد و شن و ماسه در مناطقی که باد و شن و ماسه زیاد است.

مقاومت در برابر جو

PVDF و دیگر رنگ های فلوروسیک روی پوشش آلومینیومی دارای مزیت منحصر به فردی در آب و هوای محیط است،در برابر گرم و سرد شدن هوا و تابش خورشید یا باد سرد و برف مقاوم است.

مقاومت در برابر رعد و برق

روکش فلزی ورق آلومینیومی می تواند به عنوان یک هادی خوب برق مورد استفاده قرار گیرد و جریان رعد و برق به سرعت از طریق سیستم پایه ساختمان به زمین منتقل می شود.

قابلیت ماشینکاری

نصب و ساخت روکش یا نمای آلومینیومی آسان است. پانل های آلومینیومی در کارخانه شکل گرفته و نیازی به برش در محل ساخت و ساز وجود ندارد.

حفاظت از محیط زیست

ورق های آلومینیومی  می توانند بازیافت و استفاده مجدد شوند که برای حفاظت از محیط زیست مطلوب است. آلیاژ ورق آلومینیوم می تواند 100٪ بازیافت شود. این مشخصه ورق آلومینیومی فلزی است که از شیشه، سنگ، سرامیک و دیگر مواد تزئینی متفاوت است.

کاربرد گسترده

روکش آلومینیومی را در همه جا می توانیم ببینیم. ورق آلومینیوم روکش می تواند برای ساخت کرتین وال و دکوراسیون در فضای باز استفاده شود. روکش فلزی خانه آلومینیوم نیز می تواند در بالکن، واحد های تجهیزات و بخش های داخلی مورد استفاده قرار گیرد.
در نتیجه، پانل های روکش فلزی دارای مزایای بسیاری در مقایسه با سایر مواد هستند. روکش آلومینیومی، علاوه برهزینه پایین و سهولت اجرا، یک محیط زیبا، امن، آرام و راحت برای ما ایجاد می کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

اینستاگرام دیجی آلوم