دیجی آلوم برند برتر تولید پروفیل آلومینیوم
شماره تماس :
09906023060

آلومینیوم اختصاصی چیست؟

نوشته شده توسط تیم محتوا

آلومینیوم اختصاصی

فهرست مطالب

:امتیاز محصول و محتوا

آلومینیوم اختصاصی چیست؟ شاید شما هم قصد دارید اقدام به تولید مقطع خاص آلومینیوم نمایید. اما شاید مقطع مورد نظر شما اصلا موجود نباشد و باید برای رفع نیازتان دست به عمل شود. قصد داریم در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم به بررسی آلومینیوم اختصاصی بپردازیم پس پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه دیجی آلوم باشید.

آلومینیوم اختصاصی

آلومینیوم اختصاصی به آن دسته از پروفیل های آلومینیومی گفته می شود که نیاز هر مشتری بوده و بر طبق خواسته مشتری توسط شرکت طراحی و ساخته می شود. معمولا بیشترین کاربرد آلومینیوم اختصاصی در تولید درب و پنجره می باشد. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده پروفیل آلومینیوم با بکارگیری مهندسین با تجربه و آشنا به طراحی همه ساله محصولات جدیدی را به بازار عرضه می کنند که هر یک سیستم اختصاصی خود را دارا می باشد.

این تغییرات بیشتر در زمینه شکل هندسی پروفیل آلومینیوم می باشد که با اندکی تغییر در مقطع پروفیل، آلومینیوم اختصاصی تولید می کنند. اما باید دید که این تغییرات در نحوه بکارگیری و عملکرد آن موثر واقع می شود یا خیر. در واقع اندک شرکت هایی وجود دارند که بسیار مفید و موثر تولید می کنند. یکی دیگر از نکاتی که در تولید آلومینیوم اختصاصی نقش مهمی دارد این است که کیفیت متریال آن برای تولید پروفیل بالا باشد.

در واقع دو نوع پروفیل از خط تولید کارخانه ها بیرون می آید که یکی از بیلت آلومینیوم استاندارد بوده که از درجه خلوص و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و دیگری از بیلت بازیافتی می باشد که خلوص پایین تری دارد، که حتما باید این دو نکته را در هنگام خرید آلومینیوم اختصاصی رعایت کرد.

مزیت های آلومینیوم اختصاصی

در تولید این نوع الومینیوم به خصوص برای تولید درب و پنجره در ابعاد مختلف بنا به سلیقه مشتری مزیت های زیادی وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بکارگیری از یراق آلات با کیفیت عالی
  • استفاده از شیشه های دو و سه جداره
  • نصب سریع و آسان
  • استفاده از آلومینیوم مرغوب در ساخت درب و پنجره
  • هوابندی مناسب و …

تفاوت در ساخت پنجره های اختصاصی و پنجره های قدیمی آلومینیومی

در واقع پنجره آلومینیومی اختصاصی به نوعی از پنجره دو یا سه جداره گفته می شود که بر اساس نیاز مشتری و ابعاد خاص آن تولید شده باشد که از نظر انتقال صدا، عایق حرارتی و … کاملا مهندسی شده باشد. پنجره های قدیمی آلومینیومی در گذشته طوری ساخته می شد که فقط بتواند نور را به داخل محیط خانه یا اداره انتقال دهد و هیچ گونه عایق حرارتی نداشت.

اما با استفاده از آلومینیوم اختصاصی در ساخت پنجره های دوجداره تمامی معایب بالا برطرف شده و علاوه بر داشتن ظاهری بسیار شیک و زیبا، دارای مقاومت بسیار بالا، عایق صدا، عایق حرارتی و بهینه سازی مصرف سوخت نیز می شود.

از جمله مزیت های استفاده از پنجره آلومینیومی اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از پروفیل با بهترین کیفیت
  • استفاده از رنگ های کاملا شفاف و متالیک
  • دوام پذیری بسیار بالا
  • دارای قابلیت بازیافت پس از چندین سال استفاده
  • تولید آن در ابعاد و طرح های متنوع و مختلف
  • تولید آن در پروژه های بزرگ
  • عایق بسیار مناسب در برابر حرارت، گرد و غبار و صدا
  • دارای گارانتی و ضمانت مناسب

تمامی موارد بالا در یک پنجره آلومینیومی اختصاصی وجود دارد و در بازار به آن سیستم نرمال هم گفته می شود.

نتیجه گیری: آلومینیوم اختصاصی همانطور که از نامش بر می آید به نوعی از پروفیل های آلومینیوم گفته می شود که به صورت اختصاصی و بنا به نیاز مشتری در ابعاد مختلف ساخته می شود و نسبت به پروفیل آلومینیوم قدیمی دارای محبوبیت بیشتری می باشد. تولید درب و پنجره اختصاصی آلومینیومی یکی از کاربردهای آن در صنایع می باشد که دارای مقاومت بسیار بالا، عایق بسیار مطلوب در برابر حرارت، صدا و گرد و غبار می باشد که تمام عیب های استفاده از پنجره آلومینیومی قدیمی را پوشش داده است.

 

قیمت پروفیل آلومینیومی اختصاصی

درصورتی که نیاز به تولید یک مقطع آلومینیومی خاص دارید میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین میتوانید درصورت نیاز به مشاوره از همکاران ما کمک بگیرید.

تلفن تماس با مجموعه دیجی آلوم

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بلاگ
نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

اینستاگرام دیجی آلوم